View Full Version : Blog

Ahti
12-05-05, 13:28
Onkos täällä bloggaajia tai blogien lukijoita?

Pistin kokeeksi blogin pystyyn. Saas nähdä jaksaako sitä päivittää ahkerasti.

www.ahti.org/blog

outi
12-05-05, 14:33
Kivoja kuvia! Varsinkin se tulppani-kuva - aivan loistava.

abe
14-05-05, 23:35
Ahti, sulla on liikaa vapaa-aikaa :)

Nimim. perkele kuka taas vei 23h mun viimeiakojen vuorokausista

Ahti
23-05-05, 21:11
Ahti, sulla on liikaa vapaa-aikaa :)

Nimim. perkele kuka taas vei 23h mun viimeiakojen vuorokausista
Eipä ole... blogisoftan asennus oli muutaman minuutin juttu, mutta aktiivinen päivittäminen vaatii aikaa. Mitenkään ei joka päivä ehdi päivittämään, mutta aina välillä kuitenkin :)

samlund
24-05-05, 11:15
Siisti purkki toi sun baby! Ei ihan pieni desktop... :-D

Sirkku
24-05-05, 16:45
tuotanoin.. itse jaksoin bloggailla muutaman vuoden ahkerastikin, uutta matskua tuli kirjoitettua pari-kolme kertaa viikossa. tarkoituksena oli pitää kotisuomen kamuja juonessa mukana mutta nyt on kirjoittelu vapaa-ajalla jäänyt. Johtunee siitä että olen korviani myöten täynnä tietokoneita kaikissa muodoissaan vietettyäni kaikki päivät tämän rakkineen edessä ! :shock:

ahti -- keep the writing up! noi kuvat on niin nättejä että taidanpa laittaa linkin eteenpäin... :D

Petri Harju
21-11-05, 18:20
Onkos täällä bloggaajia tai blogien lukijoita?

Itse muutin hiljattain Sveitsistä Saksaan. Olen jonkin aikaa pitänyt yllä valokuvablogia, jossa siis on lähinnä Sveitsissä otettuja kuvia ja tarkoitus on jatkaa samaan malliin. Tosin nyt talvella ei tule otettua niin paljon kuvia kuin kesällä.

Mutta täällä:
http://petriharju.blogspot.com

Ps. Jos tykkäätte alppivaelluksesta, niin katsokaa läpi se Faulhornweg-galleria. Oli nimittäin aivan tolkuttoman kaunis reitti, jota voin lämpimästi suositella.

sasu
21-11-05, 19:05
Täällä myös mielenkiintoinen blogi, jos pitää Markus Kajo -tyylisestä - joskin hiukan naivistisemmasta - kirjoittelusta: http://tulkku.vuodatus.net/.

Finx
27-02-06, 17:20
Kirjoittelen opiskelijavaihdosta täällä Aachenissa... katso allekirjoitus.