View Full Version : Naistenlääkäri Frankfurt eteläpuoli

Kat
10-05-11, 07:39
Hei,

Muutamme mieheni kanssa kesäkuun alusta Frankfurttiin. Masuasukin takia, jo nyt tarvitsisin tietoja hyvästä naistenlääkäristä, -hebammesta tai praktikumista Frankfurt Am Mainin eteläpuolella. Olisiko kellään kokemuksia? Hyvä englannin kieli olisi tarpeen, jotta kaikista asioista voi puhua avoimesti.

Jos kiinnostaa tutustua liikkuvaiseen, luontoa arvostavaan, laskevaan, vaeltavaan, suunnistavaan ja kiipeävään pariskuntaan, niin ota yhteyttä :shock: :) !

Kiitos jo etukäteen!
Kat

Mikkommk
10-05-11, 18:07
Hei,

asustelen itse Weinheimissa 50 km Frankfurtista etelään ja kesäkuussa perhe (vaimo ja 2 lasta) muuttaa myös tänne. Meillä on lapset jo vähän vanhempia, ala-asteiässä, mutta voisi olla mukava tutustua, kunhan saadaan asetettua aloillemme. Naistenlääkäreistä ei oikein ole tietoa, sori :) t. Mikko

PS. kiipeily - yes!

nannyogg
10-05-11, 18:52
Birgit Sandstede on minusta mukava ja helläkätinen, uskallan suositella. :love1:

Vastaanotto on juuri muuttanut joten uusista tiloista en tiedä, mutta eiköhän ne ihan asialliset ole.
http://www.frauenaerztin-sandstede.de/

Ei pidä hämmästyä, vaikka nuo veppisivun ajo-ohjeet osoittaisivat vanhaan osoitteeseen vielä elokuussakin... mä olen jo luopunut toivosta että saksalaiset pitäis veppisivujen päivitystä jotenkin mielekkäänä :D mutta etusivulla on kuitenkin uusi osoite, Ziegelhüttenweg. Muistaakseni ekalla kerralla puhuin hänen kanssaan englantia, ja vepissä tuo väittää palvelevansa myös englanniksi. Sähköpostia voi yrittää, mutta varaudu ainakin viikon vastausaikaan (ihan normaalia...)

Lääkäri varmaan osaa suositella hebammeakin.

Tiedän ainakin pari foorumilaista, joilla on tuoreehkoa kokemusta vauvojen saannista, mutta saattavat olla lomalla :)

Tervetuloa Frankfurtiin!

Kat
19-05-11, 09:37
Kiitos tiedoista.. opettelen tässä tämän käyttöä, joten koitan laittaa postia sinulle Mikko jotenkin suoraan, jos se vain onnistuu.

Terv. Katariina

Mikkommk
19-05-11, 12:35
Kiitos tiedoista.. opettelen tässä tämän käyttöä, joten koitan laittaa postia sinulle Mikko jotenkin suoraan, jos se vain onnistuu.

Terv. Katariina

Jo vain onnistui! :)

Donja
20-05-11, 23:50
Hei!
Ilmansuunnista en tiedä mitään mutta jos ihan Frankfurtin keskustassa oleva gyne kelpaa, niin voin suositella vuosikausien (ja 3 raskauden kokemuksella) tätä praktiikkaa: http://www.goetheplatzgyn.de/
Sieltä löytyy myös englantia ja muita kieliä puhuvia gynejä, kaikki ovat naisia. Mukava juttu on, että ajan voi varata netin kautta, ei tarvitse soittaa. Itse käyn gynellä nimeltä Frau König, todella mukava ihminen :)

Luchador
11-06-11, 13:38
Me ollaan asuttu joulukuusta Frankfurtissa ja la on elokuun puolessa välissä. Jos vielä tarvitset engantia osaavaa gyneä, niin voin suositella omaani Bärbel Grünwaldia http://www.gynprenat.de/de/index.htm. Vastaanotto on tosin keskustassa. Samasta puljusta lölytyy myös miesgyne, jos sellainen on enemmän mieleen.

- Luchadorin vaimo, jonka tunnukset eivät vielä toimi