View Full Version : "Kerran vielä"

ollisyd
28-05-05, 16:40
Hei,
Uskon, että asiaa on käsitely aikaisemminkin. Kuukausi on nyt takana ja autokuume kieltämättä kova ;-) --> Mutta ainoana lähteenäni olen käyttänyt mobile.de verkkopalvelua. Mitä muita "hyviä" kanavia autojen kartoittamiseksi: esim. muut www- sivut, lehdet ym.

Ja, johan nyt toki kaikki vinkit ja huomioitavat asiat otetaan kiitollisena vastaan.

PS. Moni foorumilainenkin kannusti lähtemään, kun "ensimmäisiä" kysymyksiä Saksaan muutosta heitin, KIITOS hetkeäkään en ole katunun ;-)) Ja byrokratia kierroskin sujunut vaivattomasti.

OS

Sanna
28-05-05, 22:12
Itse olen löytänyt autoni ...
yhden www.autoscout24.de :n kautta, yhden Kurz&Fündig-lehdestä (muistanko oikein, olitkos sinä Münchenissä :-k , siellä se nimittäin ainakin ilmestyy, muuten http://www.kurzfuendig.de ja sieltä Infos) ja yhden paikallisesta "Anzeigerista" (niitä joita jaetaan ilmaiseksi).

Onnea metsästykseen! :D

bhajee
29-05-05, 10:46
Sitten on vielä www.automobile.de. Merkittävimmät on sitten siinä.

Münchenissä autoliikkeet on paljolti keskittyneet tiettyjen katujen varsille, esim. Frankfurter Ringillä niitä on paljon, joten kannattaa vaikka ajankuluksi käydä niitäkin katsomassa.

Echingin Ikean vieressä on (tai ainakin oli) melko ison näköinen käytettyjen autojen myymälä (en ole itse käynyt, ajanut vaan ohi Ikeaan).

Ja sitten tietysti lauantain lehdet (eniten ilmoituksia taitaa olla tz:ssä, SZ:ssä on myös).