View Full Version : Ketään Düsseldorfin lähellä?

hhenna
12-09-11, 18:01
Heeips! Eli olen muuttamassa nyt kuukauden sisällä Saksaan. Muutan Herneeseen tai Bochumiin. Eli siinä lähellä Düsseldorfia. Siinä lähellähän on myös Essen, Gelsenkirchen, Dortmund tms.
Olisiko noilla main ketään muita suomalaisia? :)

sissi
12-09-11, 21:18
On on!! Mä oon täällä!! :) Asun alpenissa menee junalla reilu tunti düsseldorfiin, ei siis mikään mahdoton matka! Ois tosi kiva tavata joku suomalainen niin et jos kiinnostaa laita mulle s-postia mocca_girl@wippies.com :)

Terkuin Jossu <:

millennium
13-09-11, 09:41
Onhan täällä Düsseldorfin suunnalla todella paljon suomalaisia...seuraa vaikka Düsseldorfin omaa osiota täällä foorumilla, noilla muilla naapuri kaupungeilla ei taida olla omaa osiota täällä.

turunen
14-09-11, 14:28
Morjensmorjens,
onhan täällä! Itseasiassa asumme tässä Bochumissa, parin kilsan päässä Essenin rajalta ja Herneen Wanne-Eickeliin saman verran.

Yhteyttä vaan ja järkätään jotain!

pinkfrank
20-09-11, 11:47
Hei! Täällä asustellaan Duisburgissa. Olis tosi kiva tavata suomalaisia ja etenkin saada uusia kavereita! Mulla vähän kinkkinen tilanne täällä, kun en vielä oo koulussa ja kielikurssikin alkaa vasta muutaman viikon päästä niin en tunne muita ihmisiä kun miehen kavereita...

edit. Ainiin piti kysymäni että mistäs tuo Düsseldorfin ketju löytyy?

Nasu
20-09-11, 13:42
Heippa! Mä asun Dormagenissa, Düsseldorfin ja Kölnin välissä. Eli siellä toisella puolella Düsseldorfia kuin Bochum etc. Ois tosi kiva tavata muitakin suomalaisia ettei tuo suomenkieli pääsis ihan kokonaan ruostumaan ja tietysti muutenkin. Jos kiinnostaa tavata niin ottakaahan yhteyttä! :smile:

Heinze
20-09-11, 14:03
Ainiin piti kysymäni että mistäs tuo Düsseldorfin ketju löytyy?

Kirjaudu sisään. Klikkaa vasemmasta ylänurkasta näkymäksi forum. Alareunassa on eri kaupunkien osioita. Düsseldorf suoraan: http://www.suomalaiset.de/forum/forumdisplay.php?f=33