View Full Version : Katseluvinkki: Rakkautta yli rajojen

Schokokatze1978
30-09-11, 18:47
Moi!
Eräs foorumilainen oli eilen telkkarissa, Lentokenttä-sarjassa, joka tulee Jimiltä. Pätkä on nähtävissä täällä netissäkin seuraavan linkin takaa:
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=341891
Ohjelman jaksossa 12 oli teemana rakkautta yli rajojen, muuan Jonna tekee siinä matkaa Saksaan kullan luokse kera opaskoiransa. Kuvaushetkellä on maaliskuun loppu, mutta näin lokakuussakin rakkaus on vähintäänkin yhtä syvää kuin tuolloin... joo, ei suinkaan oo kyse Suklaakissasta, ei tietenkään. :)
Mutta en hakenut tuohon ohjelmaan päästäkseni julkuksi vaan mm. rohkaistakseni toisiakin (sokeita) lähtemään rohkeasti matkustamaan. On niin monia ihmisiä, jotka vaan unelmoivat mutta se viimeinen sysäys alkaa toteuttaa unelmia puuttuu.
Mukavia katseluhetkiä. :)

bhajee
30-09-11, 20:04
Peukku!

Donja
30-09-11, 20:11
Kiitos vinkistä, kävin katsomassa! En voi muuta kuin ihmetellä, miten luotettava koiran täytyy olla että uskaltaa lähteä sen kanssa ihan vieraisiin paikkoihin, ja luottaa vielä kaikkiin vieraisiin ihmisiin jotka neuvovat minne suuntaan jne. Niin reipasta vauhtiakin kuljitte, tai siis tietenkin se tuntematon nainen joka jaksossa näkyi ;) En voi muuta kuin nostaa hattua rohkeudellesi ja toivottavasti monet muutkin uskaltaisivat olla yhtä rohkeita! Olipa romanttista, jatkuuko se ensi jaksossa? Jos niin milloin se tulee? :D

melchu
30-09-11, 22:40
Olipas mukava jakso :sunny: Mutta mua jäi nyt vaivaamaan, mitä sille lennon parhaan matkustajan palkintonallelle kävi. Kumpi sai nallen lopulta, ihana Ike vai herra saksalainen :scratch:

anukorpi
30-09-11, 23:09
Olipas mukava jakso :sunny: Mutta mua jäi nyt vaivaamaan, mitä sille lennon parhaan matkustajan palkintonallelle kävi. Kumpi sai nallen lopulta, ihana Ike vai herra saksalainen :scratch:

Nalle kuuluu Ikelle. Ike tekee nallelle mitä haluaa! :D

pampula
01-10-11, 10:00
Höh, mä en pääse katsomaan tuota. Herjaa vain virheestä ](*,)