View Full Version : Maija ROCKS!!!

Husky
01-06-05, 19:40
Hops, enpä keksi missä muualla voisin julkisesti hehkuttaa tätä eforista musiikkinautintoa, joten menköön huuhaa osastolle :lol:

Ostinpas Maija Vilkkumaan vimosimman hengentuotoksen männä viikolla Suomessa olessani, ja nyt se on soinut lähes taukoamatta koko päivän. Välistä jopa sellasilla volilla ettei tunnollinen bisnes analysti kuule puhelintaan, ja sitten kummastelee että kui pirussa 5 puhelua mennyt ohi.... :twisted: Jätin paljastamatta todellisen syyn moiseen....

Kiesus, onpas hyvä levy. Tästä mielellään pulittaa sen parikybää lataamisen sijasta.

Tämä helpotti.... Hhhmm, saattapi olla että saksalainen kamuni joka pian tulee vierailulle tulee sitä katumaan.... Noh, ehkä kykenen nyt, tämän purkauksen ansiosta, hillitsemään itseni.
:?

MiikaP
02-06-05, 12:01
Pistäs Maija Vilkkumaan!

Lennu
02-06-05, 12:30
Siis Maija on hyvä, ellei jopa paras!

Mulla ei ole sitä uusinta levyä, pitää hankkia alihankkijalta. Hyvä että edes täällä saa hehkuttaa, missäs muualla sitten.

Nim. raivo falsetti

outi
02-06-05, 15:46
AIVAN! En oo vielä viimesimmältä kuullu kun muutaman biisin, mutta jos on edes yhtää samaa luokkaa kun "Ei", ni sitten on loistava! Pari viikkoo vielä, ennenku pääsee suomeen sen ostamaan...

Ahti
11-06-05, 11:41
On kyllä muuten asiallista poppia. Sain itse levyn eilen ja tänään herättyäni aikaisin, olen sitä kuunnellut kahvikupposten ääressä nyt koko aamun. Kyllä kolahtaa! Kunnon tykitystä, nättejä balladeja, hyviä bluesahtavia soundeja. Pitänee soitella tätä Juhannusjuhlissa! :D

Husky
11-06-05, 17:14
DJ:n sana on painava !!

:lol:

Ahti
12-06-05, 21:10
Wohoo!! :lol:

Levy aukeaa enemmän ja enemmän mitä enemmän sitä kuuntelen!

Ehdottomasti kesän ykkös albumi!!

Kesä
eikä mitään tekemistä
kaupunki nöyränä sylissä
sormissa tuoksuu tupakka
sun nauru on vieras ja ihana
kato mua kun mä villinä värisen
enkä surua pelkää kun tunne en
oo miten suloinen kesä
kun se loppuu, jää vain pimeä

Husky
13-06-05, 20:53
:-D

Tuo on muuten totta! Mulla on kaikista Maijan biiseistä vain 1 räjäyttänyt tajunnan heti eka kuulemalla, ja se oli EI reilu 2 v. sitten.

Ekalla kuuntelulla homma kuulostaa "vain" todella hyvälle, muutaman pyöräytyksen jälkeen se vasta porautuu, josta seuraa se eforinen olotila, jota puolestaan seuraa tuon alkuperäisen löpinäni kaltaista hehkutusta... :lol: