Nyt on sitten keittiöveitsien ja puukkoja lisäksi selvillä mitkä keittiösakset ostan (ensi viikolla shoppaamaan). Nyt tuleekin sitten kymmenen pisteen kysymys: mistä saa, vai mistään, sokerisaksia? Jos ette tiedä mitkä sokerisakset ovat ette varmaan osaa vastata kysmykseenkään.
Minulla olisi kunnon business casekin sokerisaksien hankintaan eli käyttää vähemmän palasokeria kahvissa.
Tähän tuskin osaa vastata itse herra Ahtikaan.
Nyt on sitten keittiöveitsien ja puukkoja lisäksi selvillä mitkä keittiösakset ostan (ensi viikolla shoppaamaan). Nyt tuleekin sitten kymmenen pisteen kysymys: mistä saa, vai mistään, sokerisaksia? Jos ette tiedä mitkä sokerisakset ovat ette varmaan osaa vastata kysmykseenkään.
Minulla olisi kunnon business casekin sokerisaksien hankintaan eli käyttää vähemmän palasokeria kahvissa.
Tähän tuskin osaa vastata itse herra Ahtikaan.
Nykyisin saa myös ns. hienosokeria, eli osta sitä palasokerin sijaan, niin säästyt sokerisaksien hankinnalta :-D
Olen kuullut tuosta hienostasokerista, mutta minä en usko siihen! Palasokeira ja sokerisakset, kiitos!
Kokeile Lorey'ä melkein vastapäätä Galeria Kaufhofia tiällä Frankfurtissa. Niiltä on saanut mitä mahdottomimpia kommervenkkejä....
Olen kuullut tuosta hienostasokerista, mutta minä en usko siihen! Palasokeira ja sokerisakset, kiitos!
En usko Pulmuun enkä Sirkkuun. Suomalainen palasoketi on kuin betonia - ei se liukene mihinkaaä (ehkä suolahappoon, mutta ei ainakaan kahviin ennenkuin se on kylmää).