View Full Version : Käyttökatkoja foorumin toiminnassa kuluvalla viikolla

Ahti
04-10-04, 01:04
Kuluvan viikon aikana saattaa iltaisin/öisin esiintyä lyhyitä käyttökatkoja, eli foorumi saattaa olla alhaalla tunnin tai pari per ilta.

Käyttökatkojen aikana on tarkoitus vaihtaa foorumi:

- toimimaan uudella nimellä www.suomalaiset.de
- toimimaan uudella reitittimellä, sillä nykyinen kärsii muistivuodoista ja välillä aiheuttaa virhetilanteita sivujen latauksessa.

--Ahti

Ahti
25-10-04, 20:54
Vaihdoin asken uuden reitittimen kayttoon, eli siita johtui pieni viiden minuutin kayttokatko.

Toivottavasti uusi reititin ei hukkaa enaa paketteja ja sivut toimivat sutjakkaammin.

Ahti

Ahti
25-10-04, 21:28
Uusi routteri tuntuu olevan viela huonompi kuin edellinen. Jokainen muutos katkaisee linjan nakojaan. Mutta onneks ei nayta hukkaavan paketteja, kuten edellinen netgeari.

Alkaa ihmiset ikina ostako Netgearin tuotteita...

bhajee
25-10-04, 22:44
Mulla on ikivanha netgearin WAP kotona ja pelaa kuin enkeli... :-D

Ahti
25-10-04, 22:53
Mulla on ikivanha netgearin WAP kotona ja pelaa kuin enkeli... :-D

Hyvä, onneksi olkoon! :lol:
Mulla tosiaan edellinen netgearin routteri vuosi muistia, eli parin päivän uptimen jälkeen alkoi paketteja kummasti katoamaan. Tämä uusi taas tuntuu muuten toimivan, mutta pieninkin muutos palomuuripuolella resetoi koko routterin, eli linja katkeaa ja IP vaihtuu ja taas odotellaan.

Pakko se on joku Cisco ostaa, ei näistä leluista ole mihinkään. Mistäköhän vain saisi Ciscoja? Eivät itse myy netissä kuin jenkeissa, briteissa ja ranskassa noita SOHO sarjan reitittimiä.