View Full Version : Foorumin ulkoasu muuttunut

Ahti
18-10-04, 02:00
Pikku testailujen jälkeen foorumin ulkoasu on muutettu nyt pysyvästi oletus lookkina täksi SoftBlue lookiksi. Softblue on silmälle huomattavasti miellyttävämpi, vaikkei ehkä yhtä selkeä kuin edellinen phpBB2 perus lookki, eli subSilver. Laitan kuitenkin pian eri ulkoasuja vaihdettaviksi käyttäjille, jos tämä oletus lookki ei miellytä.

Terveisin,
Ahti

Favolina
18-10-04, 08:58
Kiitos Ahti!

Ainakin minä olen tähän uuteen ulkoasuun tyytyväisempi kuin siihen vanhaan. On jotenkin "lempeämpi" :D

Meritseth
18-10-04, 19:59
minä toiviosin toisenlaista ulkonäköä foorumille, kun mun silmät einoikein tän "pehmeän Vaavisinisen" kannsa tahdo tykätä :)

Ahti
19-10-04, 01:21
minä toiviosin toisenlaista ulkonäköä foorumille, kun mun silmät einoikein tän "pehmeän Vaavisinisen" kannsa tahdo tykätä :)

Muakin kieltämättä vähän hämää tämä baby-blue fiilis, mutta toisaalta se eka lookki on liian tylsä. No hätä, laitanpa lisää vaihtoehtoja tarjolle pian kun vain ehdin, niin eiköhän jokaiselle löydy oma lookkinsa.

Ahti

mippe
19-10-04, 12:31
Pääasia ettei vaihdu vaaleenpunaseks :smt108

Tää hymiö on muuten ihan kumma: :smt091 Se sanoo minun mielestäni että poapa-poapa-poapa :-k

-- nonni jos jatkais taas töitä, menee jutut taas kummallisiks.

Ahti
20-10-04, 00:11
Tää hymiö on muuten ihan kumma: :smt091 Se sanoo minun mielestäni että poapa-poapa-poapa :-k

No nyt kun sanot, niin kyllä se tosiaan ihan siltä näyttää :D

Tein pienen muutoksen taas, eli käyttäjäprofiilista voi vaihtaa takaisin edelliseen eli subSilver tyyliin jos se miellyttää enemmän. Tämä SoftBlue pysyy foorumin oletustyylinä toistaiseksi, ennekuin keksitään joku järkevämpi lookki.

Ahti
01-01-05, 03:56
Uusi vuosi, vanhat kujeet.

Foorumin oletuslookki on taas vanha kunnon subsilver. Jos tykkäsit enemmän siitä vaaleansinisestä, klikkaa omaa profiiliasi ja vaihda oletustyyliksi Softblue tämän subsilverin sijaan.