View Full Version : onko tämä suomalaista vai mitä sitten lie

abe
23-10-04, 00:03
...siis tällainen tarve toisinaisille "mies viihtyy ilman housuja tietokoneen ääressä eläkeläisiä kuunnellen" -ilta.

Pistin tuossa joku aika sitten tänäiltana kovalevyn kulmalta mun eläkeläiskokoelman soittamaan kaiken läpi.

Ja hitto hassua huomata että mä edelleen osaan nää kaikki biisit ulkoa. Edellisestä kerrasta lie ainakin pari vuotta. Vaimo sattui tuossa lähtemään aiemmin illalla Dachau:n päivystämään viikonlopuksi niin tässä lähtee viinabassosta melkoinen römäkkä notta melkein subwooferikin jää kakkoseksi.

Tällainen viinan ja eläkeläisten voimalla lepuutus kyllä kuuluu samalla tavalla Miehen elämään kuin satunnaiset hyvänkaveriseuran illanvietot joissa röhönauru ja huonot vitsit ovat pääsisältö eikä mikään sivukattaus.

Kun on nimittäin huomannut että aikoinaan opiskeluympyröissä oli varsin hervotonta porukkaa missä tuli pyörittyä. En itse nyt ihan vakavin persoona maailmassa ole, mutta sellaisessa innovaatio- ja hörönauruporukassa tuli vietettyä vuosien 90 ja 97 välinen yö ettei kukaan sellaista ilman pysyvää invalideettia pysty kokemaan.

No, saimme me sillä porukalla jotain pysyvääkin aikaan. Ei pelkästään bisnesverkostoa - vaan otaniemeen tuli rakennettua uusi saunatila rannan ääreen. Joka edelleen toimii mitä hienoimpien periaatteiden ja perinteiden kyltymättömänä ja ehtymättömänä tyyssijana.

Mä olen kuullut noin 42 kertaa liian usein nää levyt ja edelleen nää saavat röhönauramaan - sen mitä omalta lauluunosallistumiselta kerkeää ja kykenee. :)

Joku elää humpalla - mä elän sen alla!

Perjantai-ilta ei sinällään näin kiireiselle piirimyyjälle välttämäti ole mikään vapaallevaihtoaika kun pitäisi saada jutut kuntoon ympäri maailmaa, mutta tänään on... Minun! ilta.

abe

Ahti
24-10-04, 15:34
Juu, eläkeläisiä täälläkin (huuto)lauletaan aika usein. Voi naapuri parkoja. Ennen vain laulettiin musiikin tahdissa ns. pohjien oton aikana, mutta nyt kun löytyi tuo Eläkeläisten Sekoilun Ytimessä humppa-DVD, joka sisältää mm. Humppa Karaoken, joutuu jo kahdesti miettimään laittaako sen päälle vai ei. Itse kukin saattaa hieman riehaantua sitä katsellessaan.

Vähän hävettää, vaan eli välitä, kun humppaan itsekseni.

Ahti
24-10-04, 15:57
Niinjoo, Eläkeläisiähän ollaan käyty katsomassa livenä joka keväänä tuolla Russelsheimissä das Rind klubilla. Olen muutaman kerran haastatellut heitä backstagella keikan jälkeen. Ovat muuten loistoäijiä, nuo Eläkeläiset!

Tänävuonna hajoitin md-nauhurini juuri ennen keikkaa, mutta viimevuonna äitienpäivänä Humppaelämää levyn julkaisutilaisuudessa ja Saksan kiertueen ekalla keikalla tuli tehtyä tällaiset haastattelut:

http://www.megabaud.fi/~giant/elakelaiset/

abe
24-10-04, 17:48
Ottijatuota bingo ja kahvipaketti...

Ne 2 kertaa kun mun täälläelämisen aikana eläkeläisest ovat käyneet Münchenissä keikalla olen ollut 1) kipeänä 2) työreissussa muualla. Persk.

Olen toki suomessa ollut parilla keikalla. Kaiffarit oli kans backstagella kundien kanssa kaljaa kippaamassa täällä.

Ja mun on ollut tarkoitus käydä noilla aarekätköillä täydentämässä varastoja, mutta ei vain ole saanut aikaiseksi. Kerran olin jo menossa lapion ja täydennystupakoiden ja -viinan kanssa, mutta sitten radio kertoi että sillä autobaanalla on 40km stau sinnesuuntaan ja totesin että jos annetaan tältä päivää olla.

Hitto kun humppa.com ei nyt vastaa, sieltä ois voinut tuon aarrekätköjutun urlin heittää.

abe
24-10-04, 18:01
Vaan olipa hienot haastattelut, nuo menee jo rarity-luokkaan.

abe

Ahti
24-10-04, 18:02
Vaan olipa hienot haastattelut, nuo menee jo rarity-luokkaan.

abe

Kiitos kiitos. Juu, kyllä olivat kuuntelijat taas ihmeissään, kun tuona aurinkoisena äitienpäiväsunnuntain aamuna radion päälle laittoivat.

Harri
25-10-04, 14:07
Edellisen illan viina-viesti painoi vielä äänessä, tuona kauniina sunnuntaina. :P

Tuukka
25-10-04, 23:54
Ne 2 kertaa kun mun täälläelämisen aikana eläkeläisest ovat käyneet Münchenissä keikalla olen ollut 1) kipeänä 2) työreissussa muualla. Persk.

Minä nuo keikat näin molemmat. Tänä keväänä oli hieman vaisumpaa, kun Lassi Kinnunen, Suomalainen Mies oli jäänyt kelkasta pois. Hauskaahan tuolla on oltu ja molemmilla kerroilla ollaan sankareitten kanssa kaljaa kitattu onnistuneen Mynkkenin valtauksen kunniaksi. Viime huhtikuussa keikka oli maanantaina ja kuvittelin että siellä olis ollu hieman rauhallisempaa, mutta kun Backstagelle pääsi niin ei meinannu sisään sopia...

Humppailtamia on vietetty täällä keskimaassa asiaan vihkiytyneiden kanssa, aamulla ollaan ihmetelty notta "Mitä Aimolle on tapah??"

abe
26-10-04, 01:02
Noh! Lassi Kinnunen, aina valmis on kaikkehen. Viinahammashoitola kun avautuu, kaikki huolet unehtuu....

abe

abe
27-10-04, 23:20
Niin noita viinakätköjä oli tarkoitus käydä täyttelemässä..

http://www.humppa.com/viinakatkot/index.html

abe