View Full Version : TV

kirppe
03-03-06, 16:29
Hei! Onko kaikki saksalaiset kanavat dubattuja, entä löytyykö saksasta elokuvakanavia, joita ei olisi dubattu?

vastausta ootellen

Ahti
03-03-06, 16:43
Hei! Onko kaikki saksalaiset kanavat dubattuja, entä löytyykö saksasta elokuvakanavia, joita ei olisi dubattu?

vastausta ootellen

On. Ei. Premierellä (maksullinen kaapeli) oli joskus jotain kaksikielisiä elokuvakanavia, mutta ei ainakaan koskaan sattunut kohdalle alkuperäiskielistä elokuvaa, kun elokuvaa halusin katsella.

Vastaus: satelliittilautanen on aivan ehdoton jos televisiota haluaa katsella. Itse en ainakaan voi sietää dubbattuja elokuvia, eli en niitä katso.

Tuukka
03-03-06, 16:50
Premierellä (maksullinen kaapeli) oli joskus jotain kaksikielisiä elokuvakanavia, mutta ei ainakaan koskaan sattunut kohdalle alkuperäiskielistä elokuvaa, kun elokuvaa halusin katsella.
Kyllä niitä on nykyisin paljon ja joka päivä. Kaikki paremmat elokuvat ovat joko alkuperäiskielellä tai dubattuna. Ja mikä parasta, tämä koskee myös palloilusarjoja :D

Ahti
03-03-06, 17:24
Joo premierellä jotain tulee sentään, muttei tietenkään koskaan se elokuva jonka itse haluaisi nähdä.

Urheilupuoli toimii tosiaan paremmin. NHL:ää tulee välillä katseltua komeasti amerikaksi selostettuna.

kirppe
04-03-06, 10:35
hei taas

mistä tämän premierin voi tilata?
Tähän taloon ei saa liittää lautasantennia. :(

Mites tää digiboxi, täällä ei kuulemma oikein vielä se toimi :shock:
Ääh, olen niin kypsä kun en voi katsoa tv:tä, kaikki videovuokraamonkin leffat on nähty...

Hekke
04-03-06, 12:18
Mites tää digiboxi, täällä ei kuulemma oikein vielä se toimi :shock:

Maanpäälliseen verkkoon tarkoitetulla digisovittimella (DVB-T) ainakin näkyi heti 18 kanavaa pienellä nysäantennilla. Tämä siis Frankfurtissa melko lyhyen matkan päässä keskustasta.