maab
04-04-06, 15:12
Eli onko kenelläkään tietoa mistä saisi esim Frankissa järkättäviin kisoihin vielä lippuja?
Thänks etukäteen!
ma
Thänks etukäteen!
ma
|
View Full Version : Mistä löytyisi vielä futislippuja MM skaboihin? maab 04-04-06, 15:12 Eli onko kenelläkään tietoa mistä saisi esim Frankissa järkättäviin kisoihin vielä lippuja? Thänks etukäteen! ma tt 05-04-06, 08:22 Eli onko kenelläkään tietoa mistä saisi esim Frankissa järkättäviin kisoihin vielä lippuja? http://fifaworldcup.yahoo.com/06/de/tickets/taf.html Tarvitaan kärsivällisyyttä ja hitonmoista tuuria. Lippuja tulee pienissä erissä takaisin järjestäjille esim. kansallisten liittojen kiintiöistä. Nämä liput menevät ensin Optionsticketprogrammiin osallistuneille ja tulevat sitten osin myyntiin yleisölle. Käytännössä mahdollisuudet ovat huonot ja lippukauppaa joutuu kyttäämään jatkuvasti. Muita ostopaikkoja (esim. ebay) ei voi suositella, sillä liput ovat henkilökohtaisia ja huonolla tuurilla (henkilöllisyyksiä tarkistetaan pistokokein) ei stadionille pääsekään. Vekke 15-04-06, 12:33 Itse sain huudettua yhden lipun Ebayn kautta: hintaa aika vaatimattomaan alkulohkon peliin tuli tasan 100 euroa. Toivotaan, että pistokoe ei osu kohdalle. jussi 05-05-06, 22:20 Frankfurtissa pelataan muuten aivan säälittäviä matseja. Olikohan yksi kunnon peli eli tuo hollanti-argentiina. Kiinnostaako esim. korea-togo? //jussi Vekke 12-05-06, 15:26 Ei kenelläkään satu olemaan Hampurin peleihin lippuja kaupan? Lähinnä kiinnostavat 10.6. pelattava Argentiina-Norsunluurannikko ja 15.6. pelattava Ecuador-Costa Rica. Itselläni on jo lippu jälkimmäiseen peliin, mutta kaverille pitäisi saada myös ja eka peliin ollaan vasta conditional ticket -jonossa. tt 14-05-06, 13:55 Vilkaistessani virallisia kisasivuja eilen, totesin, että lippuja oli vielä useisiin peleihin jonkun verran tarjolla. Kannattaa siis käydä (päivittäin) katsastamassa FIFAn lippukauppa, jos on lippuja vailla. http://fifaworldcup.yahoo.com/06/de/tickets/taf.html mr__night 14-05-06, 22:44 Kovin on toimiva palvelu. Klikkasin yhtä kohtaa, jossa oli vielä lippuja ja se sitte ilmotti, että olin liian hidas ja joku ehti ennen, varaaminen ei mahdollista. Kuitenkin edelleen samassa pelissä ja samassa kohtaa on, että lippuja olisi. Varaaminen ei mahdollista tuli toisellakin kerralla. :? marschum 15-05-06, 13:01 Täytyy myöntää etten ole tähän päivään saakka ymmärtänyt, että MISTÄ niitä lippuja oleensä on saanut ostaa, saatikka sitten miten se homma internetissä toimii ! Olisi Hampuriin tulossa sukulaispoikia Suomesta katsomaan peliä 22.6. - en edes tiedä kuka silloin pelaa, saako siihen peliin enää edes lippuja ? Miksei ne myy niitä siellä WM- (ei saa sanoa enää AOL-) Areenalla lippukioskilta kuten muihinkin peleihin ? :-D Sirkku 15-05-06, 14:09 Frankfurtissa pelataan muuten aivan säälittäviä matseja. Kiinnostaako esim. korea-togo? no äläs nyt, tuohan on vuosisadan thrilleri! Togolaiset ensikertalaisina saavat takuuvarmasti loistavan tunnelman katsomoihin! Ja FIILIS on tällaisissa kisoissa kyllä todella tärkeä. Mä olen sitten Siellä Togon matsissa se blondi jolla lukee otsassa Go ja toisessa poskessa To ja toiseessa Go :lol: meillä on kahden frankkupelin lisäksi liput Müncheniin - nämä saatiin pomon kaverilta joka ei ollut kiinnostunut peliparista Norsunluurannikko-Serbia-Montenegro. Fifan sivulla vaihdettiin lippujen haltijoitten nimet (toimi loistavasti!) ja nyt odotellaan vaan kisojen alkua ! abe 15-05-06, 15:25 Hmm... Tatulla täällä mynssenissä oli kai yksi lippu just tuohon norsunluurannikon ja jugojen peliin. Onkohan se päässyt jo siitä eroon :) abe Sirkku 15-05-06, 15:45 noni, abe, alas soitella lippua itsellesi niin mennään yhdessä matsiin :D abe 15-05-06, 16:32 Kovin vähäinen mun kiinnostus kyllä siihen matsiin on, vaikka 8v olen joukkueessa pelannut futista ja edelleen iso futisfani olenkin. Siltikin, ei ole natsannut arpaonni näiden MM-lippujen kanssa ollenkaan. abe jussi 15-05-06, 22:44 Kiinnostaako esim. korea-togo? no äläs nyt, tuohan on vuosisadan thrilleri! Togolaiset ensikertalaisina saavat takuuvarmasti loistavan tunnelman katsomoihin! No en löisi omilla rahoillani vetoa tuon puolesta. Mä olin Pariisissa pari päivää ennen viime kisoja, siellä oli menoa! Yks tuttu oli finaalin aikoihin olematta pätkääkään kiinnostunut. Kun Ranska sitten voitti syntyi sellaiset bileet että tämä antijalkapalloilijakin myöhästyi paluukoneesta :))) //jussi Janimaica 19-05-06, 12:10 Jos jollakin on ylimääräisiä lippuja niin mullekin voi tarjota. :lol: Vekke 27-05-06, 22:06 Saattaisinpa ehkä myydä lipun Kölnissä 11.06. pelattavaan Portugali-Angola peliin. Kyseessä on 2. hintaluokan lippu, stadionin keltaiselta sektorilta. Nimihän siinä on jo valmiina. Tarkoitus on majailla Pohjois-Saksassa ja olen vähän alkanut empimään Kölnissä poikkeamista melkeinpä päiväseltään. Niinpä kaupat voisin tehdä, jos jotakuta kiinnostaa. Melkeinpä kannattaa kiinnostuneiden laittaa yksityisviesti, niin päästään kaupantekoon. Ossi 13-06-06, 23:24 no äläs nyt, tuohan on vuosisadan thrilleri! Togolaiset ensikertalaisina saavat takuuvarmasti loistavan tunnelman katsomoihin! Ja FIILIS on tällaisissa kisoissa kyllä todella tärkeä. Mä olen sitten Siellä Togon matsissa se blondi jolla lukee otsassa Go ja toisessa poskessa To ja toiseessa Go :lol: meillä on kahden frankkupelin lisäksi liput Müncheniin - nämä saatiin pomon kaverilta joka ei ollut kiinnostunut peliparista Norsunluurannikko-Serbia-Montenegro. Fifan sivulla vaihdettiin lippujen haltijoitten nimet (toimi loistavasti!) ja nyt odotellaan vaan kisojen alkua ! No olikos meininkiä? |