View Full Version : Leffojen/musan lataus

maab
14-05-06, 09:48
moikka

mitä ohjelmia te käytätte siihen? musta tuntuu että mulla on joku vika koneessa kun en saa esim soulseek:ia pelittämään - herjaa että joku portti on jo käytössä tms... Sitten koitin CD++ mutta mä en osaa käyttää sitä... Joo ja kokeilin mä myös Minovaa mutta mulla se ei suostu lataamaan niitä juttuja - onko mulla joku hiton palomuuri joka estää sen?

Mulla on Limewire mutta musta se on niin huono että olisi kiva käyttää jotain muuta...

ma

abe
14-05-06, 13:39
tuotanoin, ei niin simppeliä työkalua touhon hommaan ole, että sen käyttö intuitiivisesti onnistuisi keneltä vain.

Kyllä se vain jossain vaiheessa on nöyryydyttävä ja luettava ohjeet..

abe

sasu
14-05-06, 14:40
tuotanoin, ei niin simppeliä työkalua touhon hommaan ole, että sen käyttö intuitiivisesti onnistuisi keneltä vain.

Kyllä se vain jossain vaiheessa on nöyryydyttävä ja luettava ohjeet..

abe
Tuossa olen eri mieltä. Yhdistelmällä Bitcomet (http://www.bitcomet.com/) + The Pirate Bay (http://thepiratebay.org/) onnistuu tiedostojen lataus tyhmemmältäkin.

Ohjeet:

1. Asenna Bitcomet
2. Etsi haluttu tiedosto The Pirate Bay -sivustosta
3. Klikkaa linkkiä -> tiedoston lataus käynnistyy Bitcometissa
4. Odota
5. Nauti

gravehill
14-05-06, 16:43
Onko kellään käytännön tietoa siitä kuinka riskaabelia tuo touhu tässä maassa on?

maab
14-05-06, 16:44
Okei nyt on Bitcom asennettu ja yritän ladata leffaa. Sitä mitä ihmetelen on, miksi esim tila pysyy koko ajan "yhsitetään" - eikä yhdisty eli lataus nopeus jne on 0.0. Tämä mulla on aina ollut ongelmana - siis että ne leffat ei siten loppujen lopuksi lataudu. Mulla oli se BT-com toinen versio enkä sen kauttakaan saanut niitä ladattua. Voiko siis tässä olla syynä palomuuri?

ma

gravehill
14-05-06, 16:51
Mikä palomuuri sinulla on? "En tiedä" ei ole oikea vastaus :wink:

Sieltä palomuurin asetuksista näkee mikä ohjelma pääsee nettiin ja mikä ei. Eli sieltä jostain pitäisi ongelman korjaantua.

maab
14-05-06, 17:23
No joo siis jos tämä jotain auttaa niin mulla on ladattuna tässä koneella siis:

- BitDefender 8
- Ad-Avare SE personal
- AC3 Filter
- Antivir Personal edition
- Zone Labs
- Fritz Box

mulla ei ole hajuakaan mikä noista on palomuuri :oops: tuli vain ladattua aika monta ohjelmaa kun yritin päästä viruksesta eroon... Ja sitten kun otin netin Saksasta niin epäilen että toi Friz Box tuli siinä...

Kamalaa kun sitä ihminen on niin pihalla näistä asioista... Mun on nyt pakko kysyä että mikä noista on palomuuri (jos mikään) ja miten mä voin katsoa mitä softaa kulkee ulos ja sisään...????

No ehkä mä tästä kohta alan ymmärtää näistä datskeista enemmän - hitaasti, hyvin hitaasti...

Kiitos neuvoista kumminkin!

;)

ma

gravehill
14-05-06, 17:43
Fritzboxista en osaa sanoa mitään mutta tuo Zone Labs saattaisi hyvinkin olla palomuuri. Itselläni on tosin eri palomuuri joten en tiedä miten Zone Labsissa homma menee mutta sieltä jostain pitäisi löytyä Options tai Applications tai Rules tjsp ja siellä pitäisi olla lista kaikista ohjelmista jotka palomuuri päästää nettiin.

gravehill
14-05-06, 17:44
Varoitus: Helppo ratkaisu on tietysti sulkea koko palomuuri pois päältä mutta ÄLÄ tee sitä! Silloin saat uskomattoman nopeasti paljon viruksia koneellesi!

maab
14-05-06, 18:08
Elämä on ihmeellistä kun sen oikein ymmärtää!! Jee!! Kiitos neuvoista Gravehill!! Eli Zone Labs oli palomuuri ja pienen etsinnän jälkeen löysin sieltä Programs luettelosta BitCometin ja siinä oli kielto päällä eli otin pois ja nyt leffa lautautuu koneelle - aivan mahtava juttu!!

Me happy!

:D

ma

kylmaoja
14-05-06, 20:59
Mulla on BitTorrent (http://www.bittorrent.com/) -ohjelma, joka on tosi "blondi-ystävällinen". Leffoja en ole koskaan ladannut, mutta telkkarisarjoja sitäkin enemmän. Uusimmat tiedostot latautuvat todella nopeasti, mutta vanhempia saa odotella pitempäänkin. Oma palomuurini ei hidasta latausta mitenkään älyttömästi. Ennemminkin "siementen" määrä on ratkaiseva.

Nimim. Dubbing sucks!

sasu
14-05-06, 21:52
Ennemminkin "siementen" määrä on ratkaiseva.

Nimim. Dubbing sucks!
Samanlaisia kokemuksia. Yleensä jos löydän useita tuloksia hakemalleni tiedostolle, lajittelen ne seedien määrän mukaan ja lataan tiedoston, jolla on korkein seed-määrä. Parhaimmillaan tavaraa tulee jopa 200 kilotavua/s, eli liittymän maksiminopeudella. 8)

Huppe
09-02-08, 16:33
Onko kellään käytännön tietoa siitä kuinka riskaabelia tuo touhu tässä maassa on?

Olisin kiinnostunut samasta asiasta.