Tämä keskustelupalsta toimii toistaiseksi www.ahti.org domainin alla. Tarkoituksena olisi kuitenkin keksiä foorumille osuva ja toimiva nimi!
Monet hyvät domainit ovat jo menneet, mitä olin ajatellut, kuten suomi.de, kippis.de, sauna.de, sisu.de. Suomalaiset.de olisi vielä vapaana, mutta nimi on hieman töksähtelevä ja pitkä.
Parhaan lyhyen ja ytimekkään nimen keksijälle lahjoitan palkinnoksi pullon kossua! \:D/
Terveisin,
Ahti
Kun ahti.org rupee tökkimään niin voidaan laittaa tilalle tuukka.de, sattuu olemaan vapaana. Ja kossu löytyy omasta takaa.
Ja vakavammin otettuna - sinivalkoinen.de on vapaana, samoin kuin terveisia.de ja juttutupa.de. Siinä muutama mietittäväksi.
kantis.de noinniinku kantapöytään taikka vaikka kantapaikkaan liittyen.
... entäs finnen.de tai die-finnen.de, finskit.de, sinivalko.de, siniristi.de.
Vähän pitkä olisi tietenkin saksansuomalaiset.de tai ihan vain suomifoorumi.de mutta ei kai se (allekirjoittanutta ainakaan) haittaisi?
Kaikki ovat olleet hyvia ehdotuksia tahan asti!
Tarkeinpana pitaisin kuitenkin nimen helppoutta. Sellainen, joka on varmasti helppo muistaa, kun siita kertoo ihmisille jne.
Alan enemman ja enemman kallistua nimeen: suomalaiset.de
Se kertoo mielestani kaiken ja on ainakin helppo. Vai mitas mielta muut?
suomalaiset.de kuulostaa hienolta.
ich bin dafür :)
Entäs astiakaapinkaipaajat.com
:-k
Sain tanaan ilmoituksen, etta domainin suomalaiset.de rekisterointihakemus meni lapi! Eli domaini on nyt rekisteroity! :smt023
Tassa on nyt tyomatkoja tuonne lokakuuhun asti, mutta enkohan jossain vaiheessa lokakuussa saa foorumin konffattua tuon suomalaiset.de domainin alle. Sen jalkeen voidaan ruveta mainostamaan foorumia oikein urakalla :D
Kiitos viela nimiehdotuksista ja palkintokossu menee kayttajatunnukselle project, joka tuon nimen keksi. Tosin, lyotiin kossusta vetoa suomi-kanada matsin tuloksista, jonka han havisi, eli eipa tartte tuota kossuakaan lahettaa, vaan voin juoda sen itse :-D
:D
Kauhean kätevää, miten tällainen voita kossu - älä voitakkaan - anna sittenkin kaverin juoda -toimii? Mä haluan osallistua myös seuraavan kerran. :lol: