View Full Version : ähky

makepeace
09-12-04, 15:40
Kaikenmaailman pikkujouluilun, suklaa- ja lebkuchenmässäilyn ja muuten vaan ylettömän talvinälän seurauksena farkut alkaa jo nyt pingottamaan ja sesongin huippuun eli jouluun on vielä viikkotolkulla aikaa. HUH!

Joulun aikana saa ja pitää syödä yölläkin ja päiväsaikaan koko ajan mutta heti tammikuusta on pakko alkaa taas _ihan pikkusen_ varomaan mitä kaikkea suuhun laittaa. Muuten pitää uusia vaatevarasto kun puvunhousut ei enää mahdu kiinni :smt044

Sais vain itsensä revittyä vaikka kerran viikossa lenkille :walk:

Ahti
09-12-04, 16:11
Helpointa ostaa vaan muutamaa numeroa isommat housut ja paidat jouluksi.
Turha nyt on stressailla, stressataan sitten tammikuussa taas. :occasion9:

makepeace
09-12-04, 16:15
Na super!
Kolleega löi laatikollisen Dickmanneja / neekerinsuukkoja pöydälle.

Noh, samaan konkurssiin se menee :)
*mums*

Ahti
09-12-04, 16:21
Sluprs, mulle kans! :snorting: :tongue3:

Taidan käydä duunin jälkeen ostamassa isommat housut. Tai vaikka sellaiset kuminauhalla varustetut, niin eivät heti jää pieniksi! :toothy7:

makepeace
09-12-04, 16:30
... ja seuraavaksi vuorossa iltapäiväkahvit ja sen kaveriksi muutama siivu jonkun ystävällisen kolleegan tarjoamaa weihnachtsstollenia.
:shock:

Ahti
09-12-04, 16:39
... ja seuraavaksi vuorossa iltapäiväkahvit ja sen kaveriksi muutama siivu jonkun ystävällisen kolleegan tarjoamaa weihnachtsstollenia.
:shock:

Vai niin. Ei tässä muu auta kuin kipaista tuohon lähileipomoon. Nälkähän tässä vaan tulee!!! :protest:

samlund
09-12-04, 16:52
Täh ostaaks joku täällä vaatteita koon mukaan tässä vaiheessa vuotta?

Itse ostan kangasta metrimitalla pakan, ja rullaan tyygiä ympäri pari kierrosta ja laitan kumilenkillä lahkeet ja vyötärön paikalleen.

Hyvin on toiminut ja ei ole tarvinut koskaan enään miettiä onko oikea koko. Ja joka aamu on pakka hyvin riittänyt.

:notworthy:

makepeace
09-12-04, 16:59
Great idea, Samlund!
Ja jouluksi vaikka sitten punaista kangasta niin sopii sesongin väreihin :)

Ahti
09-12-04, 17:06
Samlundin idea on hyvä, vaikkakin karu. Itse olen tykästynyt noihin joustaviin kuminauhahousuihin. Se on kiva, kun voi vetää housut ylös reilusti vatsan yli aina rintaan asti!! :roll:

makepeace
09-12-04, 17:11
Mutta eikös ne housut kíristä sitten kainaloiden alta :-k

Lähden tästä kohti kotia ja piipahdan kangaskaupan kautta. Tiedä vaikka sieltä löytyisi minullekin muutama metri kivaa päällepantavaa näin joulunpyhiksi :wink:

samlund
09-12-04, 17:27
No eipähän tarvi sitten sen paidan riittämisen kanssa ihmetellä.

Inhottaa kun t-paidat päätty tuonne keskiselän tietämille. Pitääpä kokeilla noita Obelix housuja jos ne vaikka riittäisivät tuonne lapaluihin pitämään paitaa pöksyissä. :bounce:

Saakos niitä muuten mustina niitä housuja. Ajattelin noin ilta-asua. Pöksyt, valkoinen paita, ja musta väljä liivi (entinen musta sohvaviltti johon leikkasin reiät käsiä varten).