Tuukka
14-12-04, 15:07
Koskas Ahti laittaa wanhana merkkipohjaisen fantasian ystävänä MUDin pyörimään näille sivuille??
|
View Full Version : Mud? Tuukka 14-12-04, 15:07 Koskas Ahti laittaa wanhana merkkipohjaisen fantasian ystävänä MUDin pyörimään näille sivuille?? Ahti 14-12-04, 15:50 Loistava idea. Ehdotuksia otetaan vastaan mikä Mudi laitetaan pohjaksi. Käyttöjärjestelmät jossa sitä voitaisiin ajaa ovat Solaris, NetBSD tai OpenVMS. Itse pelasin viimeksi Mudia (Wizardiksi asti, tottakai :lol: ) joskus -80 luvulla, eli vähän olen mudien kehityksestä tipahtanut. abe 14-12-04, 19:02 Öööööö. paljastusten aika. Mä pelasin viimeksi joskus -94 vielä mudia, olin kyllä parissa mestassa arkki-wizzuna ja eräässä ihan deminä. Aloitettua tuli selkeästi 80-luvun puolella. Eniten tuli pelattua Bat:ia, Dragonmudia ja sitten vielä jotain noin 5-6:tta. Kaikissa kyllä sitten tosiaan enempi sosiaalista puolta ne loppuvuodet. Ja vaimon tapasin mudissa ekan kerran joulukuussa -91. Fyysisesti sitten paljon myöhemmin. Niin ja vaimolla ei ole mitään tekemistä it-juttujen kanssa... :-) Niin ja jos ihan tarkalleen ottaen muistellaan, niin tuolta sivulta näköjään löytyy juttuja... http://www.dragon.mudzone.com/ceremon.html Mä olen/olin Gameman. Vaimo on/oli Moonrose ;) Ja olin tuota arkki-seremoniaa varten matkustanut Aacheniin ollakseni paikalla missä pelin ylläpito ja ja silloinen satunnainen tyttöystäväni Moonrose elivät... ;) abe Ahti 14-12-04, 19:18 No sanopas abe mikä mudi tänne laitetaan. Siitähän tulis samalla kiva online chatti! :lol: Ei taida meinaan mun tuntema LpMud olla enää edes hengissä?! abe 14-12-04, 19:24 Eikun nykyään on jo irc. Ei sitä tarvi tänne mitään online-juttua viritellä. Itse pelasin Lp-, Diku- ja Abermudeja. Turha hirvee virittäminen niissä vain on. abe Ahti 14-12-04, 19:26 Eikun nykyään on jo irc. Ei sitä tarvi tänne mitään online-juttua viritellä. Itse pelasin Lp-, Diku- ja Abermudeja. Turha hirvee virittäminen niissä vain on. abe No irkki on toki, mutta mudin virittäminen on juuri sitä hauskaa nysväystä. Ja onhan sitä mudissa sosialisoidessa enemmän fiilistä! :lol: jussi 10-01-05, 22:40 Mudi höhöö :) Fuksivuoden ja II vuoden suurinta ajanhaaskausta -91-93. LpMud tuli tutuksi edestä ja takaa. Ei taida inspata enää ;) //jussi Ahti 11-01-05, 23:57 Mua pelottaa, jos inspis tuli. Itse vietin myös -90 luvun alussa parina vuotta kaikki yöt mudeissa. Epäsosiaalisin aika elämästäni. Kun unetkin aloivat vain olemaan mud unia, lopetin pelaamisen. Voi olla parempi olla asentamatta... :shock: :lol: |