View Full Version : Missä vietätte joulun?

Donja
18-12-04, 20:50
Vai vietättekö ollenkaan? Mä lähden maanantaina Suomeen joulunviettoon, en ole viettänyt ainoatakaan joulua Saksassa, olen silloin mieluummin Suomessa perheen ja sukulaisten kanssa :D

Oikein ihanaa joulua kaikille! :smt114

bhajee
18-12-04, 23:23
En ole noin 20 vuoteen viettänyt joulua Suomessa...

mammu
19-12-04, 00:05
Keskiviikkona kohti Suomea ja pohjoista ja se on ensimmäinen joulu kahdeksaan vuoteen kotopuolessa vanhempien luona lasten kanssa. Sitä ennen ollaan mieheni kanssa juhlittu joko Münchenissä appivanhemmilla tai sitten täällä Frankfurtin kupeessa lasten kera.

Finnmarie
19-12-04, 12:57
Anoppilassa - toivottavasti lumisessa - Harzissa.
Joka toinen vuosi täällä, joka toinen Suomessa, ainakin niin kauan kun itse olemme lapsettomia.

Tuukka
19-12-04, 15:12
Tiistaina lähtö Varkauteen joulun viettoon. Viikoksi keskelle mehtää karistelemaan turhaa ressiä korvien välistä.

mippe
19-12-04, 19:16
Keskiviikkona kohti Suomea ja pohjoista

Siellä sitten törmäillään! :)

Lumi
19-12-04, 22:06
Me mennään Lyypekkiin Oman ja Opan luo.Oma lupasi,vaikka kasvissyöjä onkin, tarjota jotain uunissa paistettua kinkuntapaista.Mutta kävimme jo kuun alussa viettämässä viikon Suomessa,ettei ihan ilman tarvi olla tänäkään jouluna.

Favolina
20-12-04, 08:22
Finnmarien tapaan mekin ollaan joka toinen vuosi Suomessa ja joka toinen Saksassa. Tänä vuonna on Suomi-joulun vuoro. Huomenaamuna siis koneen nokka kohti pohjoista.

Mariia
20-12-04, 10:01
Nyt on toinen joulu saksaan muuttamisen jälkeen täällä..Olin tuossa just Suomessa, äiti laitto porkkana- ja lanttulaatikot mukaan, ettei tarvi täällä vääntää :D
Mutta jouluoloa ei oo yhtään, tuskinpa sitä tuleekaan. Lumi auttais asiaan :wink:

Ulla
20-12-04, 11:31
Täällä Saksan maalla meinaan joulua viettää...kylläkin suomalaisittain. Kaverit toi nimittäin viime viikolla glögiä Suomesta ja tänään pitäis koota piparkakkutalo sekä selailla laatikkoruokien reseptejä. Niin ja odottaahan se kuusikin jo parvekkeella sitä koristelua. Vielä kun satais ees vähän lunta...

marsu
20-12-04, 13:57
Suomeen, Suomeen! Toivotaan vaan, että siellä on edes jonkinlaiset hiihtokelit että pääsee vähän kinkkuja ja suklaita kuluttamaan joulun jälkeen.
Nyt on Berliinissäkin onneksi vähän kivemmat kelit, kun tuli vähän lunta ja pakkastakin taitaa olla joku aste. :happy6: Liukasta siis riittää.

Sanna
20-12-04, 14:36
Kotiin jäädään täksi jouluksi. :roll:
Alun perin oli Suomijoulu suunnitelmissa mutta se jäi kun kaikki vähän sairastelee ja lentolippujen hinnat ovat niin perhevastaisia, jo 2,5-vuotiaastakin "saa" maksaa melkein täyden hinnan :(

Viime jouluna olimme Suomessa ja se oli tosi hienoa, esikoinen oli 1,5v ja ymmärsi jo vähän asian päälle :smt114
Viimeinen kerta sitä ennen olikin jo tosi kauan sitten, 10v aikaisemmin eli 1993...

Jansku
20-12-04, 21:31
Me suunnataan Suomeen tällä kertaa koko joulun ajan viettoon. viime vuodet on oltu Münchenis ja sit joulun pyhien jälkeen lennetty Suomeen, mut tänä vuonna on järkätty mun vanhemmille jouluylläri ja vietetään jouluaattokin siellä. :santa: