View Full Version : Perinteisiä plondivitsejä...

MiikaP
13-01-05, 09:10
Kaksi blondia jäätyi autoonsa. He olivat ajaneet ulkoilmateatteriin katsomaan elokuvaa "Suljettu talveksi"

Miksi blondi synnytti vain kolme lasta? Hän oli kuullut, että joka neljäs syntyvä lapsi on kiinalainen.

Blondi menee optikolle ja kiinnostuu röntgen-silmälaseista. Ei aio ostaa, mutta kuten tavallista, myyjä saa hänet vakuuttuneeksi lasien hienouksista, ja kaupata tehdään. Blondi tulee ulos, laittaa lasit
silmilleen, ja vau: kaikki ihmiset näyttävät olevan alasti! Hän ottaa lasit pois, ja kaikilla on vaatteet. Lasit silmille - ja kaikki alasti! Nämä pitää heti näyttää poikaystävälle! Hän kiiruhtaa kotiin, luoksee makuuhuoneeseen lasit silmillä, ja siellä poikaystävä on alasti naapurin rouvan kanssa. Blondi ottaa lasit silmiltään, ja he ovat yhä alasti! Hitto, sanoo blondi, just maksoin näistä 100 euroa ja nyt jo rikki!

Itäkeskuksessa oli sähkökatko, ja kaksitoista blondia jäi kolmeksi tunniksi jumiin rullaportaisiin!

Blondi ajeli kotiin, kun puhkesi hirveä raekuuro. Auton pelteihin tuli satoja pikku monttuja, ja blondi ajoi korjaamolle. Huoltomies huomasi blondiuden ja päätti tehdä jekun, sanoi: Ei mitään hätää, ei muuta kun puhallat täysillä pakoputkeen niin kuopat oikenevat. Blondi ajaa kotiin, alkaa puhaltaa. Ei tapahdu mitään. Puhaltaa kovempaa, ei vieläkään mitään. Siihen tulee viereen blondin blondi kaveri joka kysyy mitä tämä tekee, ja hänhän kertoo. Tyhmä, sanoo kaveri, paa ensin ikkunat kiinni!

Blondi menee silmälääkäriin hakemaan laseja. Tohtori testaa näköä, ja pyytää peittämään oikean silmän ja katsomaan vasemmalla niitä E-kirjaimia. Blondi menee ihan sekaisin kumpi silmä on vasen kumpi
oikea, joten tohtori puhkaisee reiän paperiarkkiin ja asettaa sen blondin silmien eteen. Blondi alkaa itkeä, kyyneleet vuotavat valtoimenaan. Hei, ei sitä nyt kannata noin surra että alkaa käyttää laseja, sanoo tohtori. Mä tiän,sanoo blondi, mutta ku mä olin kuitenki ajatellu metallikehyksiä!

Blondi näki kaupassa termospullon, kysyi myyjältä mikä tämä on. Se on termospullo, sanoo myyjä, siinä kylmät pysyy kylminä ja kuumat kuumina. Hienoa, mä otan sen, sanoo blondi, ja menee seuraavansa
aamuna se mukanaan töihin. Mikä toi on , kysyy työkaveri, ja blondi vastaa että termos, siinä kylmät pysyy kylminä ja kuumat kuumina. Vau, sanoo kaveri, mitä sulla siinä tänään on? Kaks eskimoa ja pari kuppia kahvia.