Hans von Schwunghügel
16-08-07, 21:37
Skype, henkireikä Suomeen meni tilttiin tänä iltana, onko muilla samanlaisia ongelmia
|
View Full Version : Skype Hans von Schwunghügel 16-08-07, 21:37 Skype, henkireikä Suomeen meni tilttiin tänä iltana, onko muilla samanlaisia ongelmia JariK 16-08-07, 21:48 Joo; jo koko päivän. Golem kertoo. (http://www.golem.de/0708/54162.html) emalia 16-08-07, 21:49 Sama ongelma myös täällä! Hans von Schwunghügel 16-08-07, 22:06 Ja vielä 21v-hääpäivänä. Kirottua, sanois Tex Willerkin! Tabe 17-08-07, 12:10 Tuntuisi tuo Skype olevan edeleen "sairaana"... ei pääse loggaamaan edelleenkään sisään. :cry: Skype News (http://share.skype.com/sites/en/news_events_milestones/) TaBe murmeli 17-08-07, 20:14 Joko jollain toimii skype. On ihan hölmö olo kun ei pääse kirjoittamaan :( ja höpöttämään turhia kamujen kanssa. Wanda 17-08-07, 23:24 Mulla toimii klo 18.00 asti. Muilla ei näytä toimivan kun ei kukaan ole online :? JariK 18-08-07, 10:14 No nyt näyttäisi toimivan. Ainaskin mulla ja yhdellä ystävällä... Tuon Taben linkittämän Skype Newsinkin mukaan tilanne on korjaantunut, vaikka ei vielä ilmeisesti ihan kaikkien osalta: The sign-on problems have been resolved. Skype presence and chat may still take a few more hours to be fully operational. nannyogg 18-08-07, 11:06 Meilläkin toimii jo - siis sekä Hekellä että minulla. Ahti 18-08-07, 11:25 Meilläkin toimii jo - siis sekä Hekellä että minulla. Siis yhteys toimii yläkerrasta alakertaan? :lol: nannyogg 18-08-07, 11:47 Yläkerrasta keskikerrokseen! Niin me yleensä jutellaan - täytyyhän sitä puolisonsa kanssa yhteyttä pitää ;) Eiku tarkoitin että onhan meillä sentään eri tunnukset. Jotkut pitää yhteistä skypetunnaria ja yhteistä sähköpostia tyyliin "perhekorhonen" - how sick is that? :roll: äitileppis 18-08-07, 18:07 Nanny, jaa-a. Aika kahjo olen. Meillä ei ole ollut koskaan yhteisiä sähköposteja ja skypetkin ovat eri osotteissa jo nykyisin, mutta edelleen omani on fam.... perua siitä, kun skypeä käytettiin meillä puhelimena. Onkos teillä omat puhelinnumerotkin molemmille :twisted: lankapuhelimessa...? Tiedän edelleen monia, joille skype on kuin lankapuhelin, siis perheen yhteinen ja aivan tavallisia ihmisiä ovat. nannyogg 18-08-07, 23:05 Käytän skypeä aika vähän puhumiseen, ja aika paljon chat-muodossa. Niin tuo puolisokin. Ja olisi aika omituista alkaa lukea hänelle tarkoitettuja viestejä kun koneensa avaa :D skypechat kun pitää viestejä varastossa kunnes vastaanottaja avaa linjan - niin että monesti tulee pantua viestiä vaikkei toinen ole linjoillakaan. Näyttää muuten olevan useammallakin skype taas kunnossa. Jippii. Derego 19-08-07, 01:24 Inhoan sweettalk'ia, mutta omalla tavallaan: You get what You pay for. Skype on erittäin hyvä palvelu, käytän paljon ja mielelläni. Wanda 19-08-07, 11:43 Onkos teillä omat puhelinnumerotkin molemmille :twisted: lankapuhelimessa...? Meillä on :wink: Miehen numero päättyy 6 ja minun 7. Kätevää, ei tarvii vastata kun tietää ettei se kuitenkaan ole mulle :lol: Petri Harju 19-08-07, 14:53 Skype on erittäin hyvä palvelu, käytän paljon ja mielelläni. Sama täällä. Eipä oo paljon kiinteelle liittymälle enää käyttöö. Tekstaritkin tulee lähetettyä skypestä, kun ovat halvempia ja kirjottaminen on tietokoneen näppiksellä mukavampaa. Yksi Skypen parhaista ominaisuuksista, mitä varmaan kovin moni ei käytä, on konferenssipuhelut. Isojakin konferensseja saa helposti pystyyn muutamalla klikkauksella. Eikä ole väliä sillä käyttääkö muut osallistujat skypeä, kännykkää vai kiinteetä puhelinta. Mahtavata! äitileppis 19-08-07, 15:21 Meilläkään ei ole lankapuhelinta... tai kai meillä numero on, muttei olla luuria kytketty. Skype ja mese, sekä gmailissa käytössä oleva keskustelu takaavat sen, ettei puhelinta tarvitse. Käytimme skypeä jo Suomessa puhelimen sijasta. Niin, sitten ne henkilöt, joille soitan Suomeen puhelimeen, soitan nekin skypen kautta, sen maksullisen linjan kautta. Tekstareita en juuri enää ole lähetellyt puhelimen vaihdon jälkeen... en löydä äätä enkä öötä, enkä paljon muutakaan. Voiko siis skypestä laittaa tekstaritkin? Wanda, teillä on tosiaan asiat järjestetty ainakin niin, että voi jättää vastaamatta ja sanoa: "Se on sulle" :lol: Nanny, itse olen laittanut ja silloin tällöin viestiä eri ihmisille skypen "sätin" kautta noin off-tilassa, eikä viestit aina mene perille. Ja nyt tuli pari päivää sitten tilanne, jossa sanoin, ettei minulle mitään viestiä ole tullut ja "plinks", se viesti päjähti siihen. Näin kyllä kellonajan, milloin oli laitettu ja minulla oli koko ajan skype auki, ei vain tullut perille kuin tunti myöhemmin. Laitoin kokeeksi itse heti vastauksen, mutta ei mennyt perille. Mutta ei pidä valittaa, "hintalaatusuhde" on täydellinen! Me olemme sisarusten kesken käyttäneet tuota yhteispuhelinta. Hetken kesti oppia, etteivät kaikki puhuneet samaan aikaan, mutta mainio keksintö! Eipä tarvitse jokaiselle selittää samaa asiaa erikseen. bhajee 19-08-07, 15:59 Tunnustaudun epäskypettäjäksi (no joskus harvoin tulee käytettyä). Lankalinja on DSL:n takia kuitenkin, ja käytän Arcorin euro flattia. Puhelut Suomen kännyköihinkin on hiukka halvempia kuin Skypellä (lankoihin "ilmaisia"). Tekstiviestit lähetän eemelioperaattorini kautta (web.de) - näkyvät olevan keskimäärin hieman halvempia siellä (tosin se ero on vain sentin/pari per viesti). |