Matts Blomqvist
08-09-07, 07:45
Olen tuossa kauhukseni huomannut, että kun olen yrittänyt varata lentoja Finnairilla Nurnbergistä Helsinkiin niin ei onnistu! Lennot lokakuun alusta ovat poistuneet täysin. Olen jo aikaisemmin varannut matkan Lokakuun alkupäiviksi ja joulunajaksi mutta en ole saanut vielä mitään tietoa niitten kohtalosta. Onko kellään mitään tarkempaa tietoa??? Kuka muuten järjestää minulle uudet lennot peruuntuneiden tilalle, Finnair vai minä itse. Katselin vain että lennot Suomeen juuri tuona lokakuun päivänä jolloin olin varannut ovat muilla tosi kalliit...
Minuakin tämä asia kiinnosti sen verran että kysyin Finnairilta ja sieltä vastattiin että lennot Nürnbergiin loppuvat ainakin toistaiseksi 01.10. alkaen.
:sad7:
No voi harmi! Toivottavasti kuitenkin aloittavat lennot myöhemmin uudestaan.
Finnairin lentojen loppuminen taitaa olla pysyvää, vaikka virallinen ilmoitus onkin "toistaiseksi". Koneet lensivät harvinaisen tyhjinä, joten koko kokeilu oli Finnairille varmasti tappiollinen.
Harmillista silti, suora lento on aina kätevä. Kilpailun vähentyminen saattaa vaikuttaa Lufthansan ja SAS:nkin hintoihin Nue-Hki välillä.
Lennot olivat todellakin tyhjiä. Itse lensin Nürnbergiin Finnairilla kesäisenä sunnuntai-aamuna, ja koneessa oli lisäkseni 8 muuta matkustajaa. Ei ihme jos lennot loppuvat...