Moikka kaikille!!!
Oon lähdössä puoleksi vuodeksi Länsi-Saksaan vaihtoon keväällä 2008.
Olisiko siellä muilla vaihtareita tai sinne muita lähtijöitä!!!
Ois kiva tutustua ihmisiin jo ennen lähtöä.
Mä oon ainakin innostunu bilettämisestä, shoppailusta jne.
Ilmotelkaaa!!!=)
Ai että "Länsi-Saksaan". Ei yhtään tarkemmin?-)
Niin siis tarkemmin vielä eli Gelsenkirchenin lähistölle..=) Eli, Essen, Dortmund, Köln, Düsseldorf jne akselilla olijat, ja miksei kauempaakin, ilmoitelkaa!!!=)
Niin siis tarkemmin vielä eli Gelsenkirchenin lähistölle..=) Eli, Essen, Dortmund, Köln, Düsseldorf jne akselilla olijat, ja miksei kauempaakin, ilmoitelkaa!!!=)
Vuori ja Mooses, kumpi kumman luo....
en tätä kai usein kirjoita, mutta luepa tätä forumia ja poikkea vaikka Kölnin tai Dusselin kantisiltamiinin. Palataan sitten, jolleivat kiireiset opiskelut pidä sinua kiinni pulpetissa ja kirjoissa.
Tervetuloa Saksaan, kyllä täällä viihtyy !
Tässä varmaan meni poliittinen termi "Lansi-Saksa" ja vastaava maantieteellinen sekaisin.. esim. Baijeri kyllä oli "Länsi-Saksaa", mutta ei se missään nimessä ole Länsi-Saksassa... :-o
HS:kin oli huomannut Baijerin aseman 28.9. Sehän siis on "nahkahousisten ex-junttien" vapaavaltio, jonka pohjoispuolelta (ns. Weißwurstgrenzen takaa) löytyy Piefkejen synkkä valtakunta. Vastapainoksi etelästä löytyy Baijerilainen siirtokunta (AKA : Itävalta), joka pienemmän asukaslukunsa takia voidaan lukea Baijeriin kuuluvaksi.
HS:kin oli huomannut Baijerin aseman 28.9. Sehän siis on "nahkahousisten ex-junttien" vapaavaltio, jonka pohjoispuolelta (ns. Weißwurstgrenzen takaa) löytyy Piefkejen synkkä valtakunta. Vastapainoksi etelästä löytyy Baijerilainen siirtokunta (AKA : Itävalta), joka pienemmän asukaslukunsa takia voidaan lukea Baijeriin kuuluvaksi.
Olikos se niin,että Itävallan uusnatsit nimittävät itseään "Bajuarische Befreieungsfrontiksi" tjsp. ja heidän tavoitteenaan on liittää Itävalta takaisin Baijeriin? Itävallan Gründungsurkundet taitavat nimittäin löytyä Baijerista. :-))
heip. alottelen juuri opiskeluja düsseldorfin yliopistossa. jos pyörit täällä päin niin laita yks.viestiä :)
Maria K.
Kiva että ees joku on jo ilmoittautunu olevansa samalla suunnalla.
Tulen tosin vasta tammikuussa 2008-
Mutta ollaanhan yhteydessä.
hellou. jos satut tänne bonnin/kölnin lähettyville niin ilmoitteleppa :)
Kyllä ilmoittelen. Opiskeletteko kumpikin yliopistossa vai AMK:ssa??
Kuinka ootte viihtyny?
Mun piti eka lähteä ihn toiseen maahan, mutta päädyinkin kuitenkin Saksaan:)