No mitäs te kaikki pidätte tästä suomalais invaasiosta? Kun alkaa olla Nightwishiä, Rasmusta, Himiä, Apocalypticaa jo aika usein radiossa....
Varsinkin Apocalyptican, Ville Valon, ja Lauri Ylösen collabo on mun mielestä tosi hieno juttu! Vaikkakin kaverini usein heittää huulta siihen malliin että Bittersweet on varmaan tyypillinen suomalainen partyhitti....=))...he, he hyvin naurettiin!!
Kuin myös The Crash ja 69Eyes... ja oon kuullu jopa Negativee radiossa!
Crash sais kyllä soida enemmänkin...
Hanoi Rocksin keikan lähestyessä sitäkin on alettu soittaan - ainakin Rock Antennella!
Suomalaista radiota ja musiikkia voi kuunnella osoitteessa www.radiohelsinki.fi Tarvitset kuuntelua varten Real Playerin (jota mulla ei ole :? ).
Suomalaista radiota ja musiikkia voi kuunnella osoitteessa www.radiohelsinki.fi Tarvitset kuuntelua varten Real Playerin (jota mulla ei ole :? ).
Kuinkas me muut nyt sitten voidaan kuunnella Radio Helsinkiä?! Lähettäkää joku pian Wandalle Real Player, että me muut saadaan kuunnella... :wink:
TaBe
Apocalyptica osallistuu TV Totalin Bundesvision laulukilpailuun Baden-Württembergin edustajana. Eilen oli niiden esittely, ihan mukavia jutustelivat Stafan Raabin kanssa. Ja sitten siinä sellaisessa promovideossa juttelivat suomeksikin, heh!
Mulla tuo kuuluu Windowsin Media Playerissä. IP-osoite on 217.30.180.253.
Macilla iTunes soittaa tuota mp3 streamiä myös oikein hyvin. Luulis, että mikä tahansa fiksumpi mp3 soitin osaa soittaa mp3 stremiä, kuten winampit sun muut?!
Mulla tuo kuuluu Windowsin Media Playerissä. IP-osoite on 217.30.180.253.
Toi on muuttunut kyllä sit ihan parin päivän sisällä. Nyt nimittäin toimii Winampillakin (joka mulla on, haluaako joku :-D )
Apocalyptica osallistuu TV Totalin Bundesvision laulukilpailuun Baden-Württembergin edustajana. Eilen oli niiden esittely, ihan mukavia jutustelivat Stafan Raabin kanssa. Ja sitten siinä sellaisessa promovideossa juttelivat suomeksikin, heh!
Noo niinpä oli rentoja jätkiä, ja niitten biisi :headbang: ei sitten olekkaan pahemmoinen!
Aika hauskaa jossain välissä kuulla äidinkieltä jopa Stefan Raabia katsoessa!