View Full Version : Tupakkimiehiä?

MiikaP
21-01-05, 10:01
Onko foorumilla yhtään piipunpolttajia?
Isäni etsii Savinellin piippuja. Tiedättekö yhtään piippuihin erikoistuneita tupakkakauppoja, mieluiten Hessenin alueelta....

olivia
25-01-05, 22:45
Täällä Aschaffenburgissa on ainakin yksi tupakka kauppa, uskoisin, että myyvät siellä niitä mainitsemiasi piippuja, kun kerran erikoisliike on. Jos asialla ei oo kiire voin käydä joku päivä kurkkaamassa.

A'burg on Frankfurtista n. 45min A3 etelään. löytyy kyllä kartalta :lol:

MiikaP
26-01-05, 10:14
Ei tässä kiirusta ole...
Onkos niillä tuoteluetteloa verkossa? Tietysti voisi käydä siellä viikonloppuna, jos ei ole mitään tekemistä.... Kiitoksia!

olivia
26-01-05, 16:47
Mun tarttee sulle rehellisesti sanoa, ettei mulla oo antaa sulle mitään osotetta, saatikka www luetteloa, kun en ittekkään tarkkaan tiedä, millä kujalla se liike sijaitsee. Niin pöllöltä kun tää kuulostaakin, mä tiedän vasta kun meen sinne nurkille käveleen! Että hukkareissu sulle tulee, jollet muuten vaan haluu tulla kaupunkiin tutustumaan :D Mä lupaan ens viikolla töitten jälkeen käydä tsekkaamassa sen putiikin. Sorry jos herätin sussa liian aikaisin toiveita.

Ahti
26-01-05, 18:23
Onhan noita piippukauppoja tässä ihan MiikaPin lahistolla ainakin kolme! Eli herra on hyva ja kay itse katsomassa! :lol:

olivia
04-02-05, 16:21
No niin pötikkämies!

Nyt on piippukauppa tsekattu ja seuraavanlaista infoa tarjolla:

Niitä Savinellin piippuja ei oo, mutta pyynnöstä tilattavissa. Hinnat roikkuu parinsadan molemmin puolin. Kolmea muuta italialaista merkkiä löytyy valikoimista (Mastro de Paja,Caminetti sekä Ascorti). Se omistaja on Hollannista, puhu erittäin loistavaa saksaa, mutta varmasti myös sujuvaa englantia, kun kertoili siinä samalla tarinoita bisnesmatkoista Pohjois-maihin.

Netissä ei oo mitään katalogeja, kun kaikki piiput on yksilötyönä tehtyjä, mutta nettisivut niillä kuitenkin on www.pinar-del-rio.net

Mä otin kännyllä pari valokuvaa niistä piipuista, liekö niistä mitään apua, kun ovat vähän epäselviäkin. Voin yrittää ne nettiin saada. Pistähän viestiä ennen kuin mä rupeen niitten kuvien kanssa sähläämään :shock: