Nimittäin allekirjoittaneenn TDSL yhteydet!! Joku yksilö on jo saattanut kuullakin tätä iänikuista valitusvirttä kuin kauan kestää d-telekomin saada homma rokkaamaan.... Mutta tällä hetkellä ainakin näkyis tomivan..
1 pvän frankkukeikka on siis nyt takana ja ehkäpä suuntaa nyt vällyjen väliin....... Tuukka+Miika, olipas jees ilta, kenties D'dorfis ens kerta..?!?
No totta mooses, eli sanasta miestä, sarvesta härkää...
D'dorfin keikka on selvä pyy...
Ja alkoi nettikin pelittämään....
Näin se homma etenee! Hissukseen saadaan suomalaisten voimat koottua ja voidaan aloittaa uusi valistuksen aikakausi täällä teutoonien maassa. Matka Düsseldorfiin on järjestelyn alla, kattotaas millainen delegaatio saadaan aikaiseksi.
Jos aika vaan sopii, niin oon ehdottomasti mukana..eilinen jäi töitten takia, mieluusti oisin kyllä muuten tullu!!!
Maistuko 'Äpplwoi' ?
Sama vika. Perskatti, missattiin kuulema oikein mukava ilta.
Mutta jos sinne Dysseliin vaikka sitten ehtisi mukaan!!
Maistui, mutta päätä särkee ja vatsa sekaisin.....
Tulin juuri neljän tunnin palaverista.....
Olo on kuin Aatami-vainaalla.....
Niin, eikös meil ollut juttua että jo ens viikonlopusta, eli 12.2. jolloin meillä myöskin sattuu olemaan kanttis. Varotusaika tietty vähän lyhyt mut kattelkaa siellä päässä miten parhaiten natsais kohalleen.
Karnevaalireleetkin on hommattuna, pian tekemään sotasuunnitelmia huomisen varalle..... Kaljan ääressä tietty! ;-)
Ma luulen, etta dysselin kantikseen en paase tulemaan. Mutta ehka tormaillaan Kolnissa sunnuntaina tai maanantaina?
Ai meettekse Kölniin sunnuntaina? Mä ajattelin jäädä sinne kun tulen Brusselin reissulta jos kunto kestää, mutta maanantaina takas Frankfurtiin.