View Full Version : pda:lla forumin käyttö

abe
06-02-05, 14:58
noniin. wlanin kautta näyttää toimivan puhelimella tän forumin käyttö. telekomin gprs:n kautta ei sisäänloggauksen jälkeen enää sivut toimineet, ei ladannut kuin taustavärin sivusta.

jee.

abe

Ahti
09-02-05, 21:52
Kiva että skulaa. Webserverin logeista sattui silmään, että joku käy lukemassa foorumia Nokia Communicator 9300:lla. Wlania siinä ei ole, eli ilmeisesti foorumi toimii commarin gprs:llä?

abe
10-02-05, 16:13
mitähän se mulla sanoo browserista? IE for pocket pc?

abe

PS. on muuten edelleenkin rikki mun desktopin FF. läppärin FF näyttää tän foorumin ok, kuten IEkin. Mitä olen huomannut, niin IE ladatessaan ensin jättää monet palkit ja kuvat mustaksi, ja kun ne on ladattu, vaihtaa niiden värin oikeaksi. Ilmeisesti mun FF ei lataa kaikkea loppuun asti, vaan jättää nuo mustat alueet ja palkit näkyviin.

Ahti
10-02-05, 16:20
Huikkaas joskus irkissä kun browsaat foorumia pda:lla, niin katsotaan. Foorumin webserver logissa on lähes 2 miljoonaa riviä, niin vähän paha käydä etsimässä mitä se sanoo. Greppasin siitä pockettia, mutta eipä ollut.

Ihme homma sun firefoxin hajoaminen. Itse käytän firefoxia pelkästään ja oikein hyvin toimii. Ootko kokeillu asentaa sen uusiksi?

arska
19-04-05, 19:40
Laitan just tämän viestin pda:lla. Vähän saa ahkerammin scrollata mutta käyhän se näinkin. Meillä on wlan kämpässä joten sen kautta olen pda:lla netissä.