View Full Version : Mihin syömään Mynkkenissä

makepeace
08-02-05, 14:00
Firma lahjoitti hyvinsuoritetusta projektista illallisen kahdelle ravintolassa valintani mukaan ja ilman budjettirajoituksia. Onkohan se Tantris vieläkin Mynkkenin kallein/paras ravinteli? :wink: Mitä suosittelee ruokaklubin vetäjät?

abe
08-02-05, 21:58
No jos ihan vain pelkästään tähtien määrän mukaan luokitellaan, niin 3 tähteä löytyy Restaurant Heinz Winkleriltä, Aschau im Chiemgau.

Sitten Tantris on (mun tietojen mukaan) ainoa kaksitähtinen.

Yhden tähden juttuja ovat Königshof, Am Marstall, Gasthaus Glockenbach, Acquerello, Massimiliano, Vinaiolo ja Bistro Terrino.

MUTTA, mun tiedot on vissiin kahden vuoden takaa. Eli ovatten voineet hiukan muuttua nuo tiedot. Esim. että Heinz Winkler saattaa nykyään olla witzigmann tms.

abe

makepeace
09-02-05, 12:53
Tuo Bistro Terrine kai jotenkin kuuluu Tantrikseen (sama omistaja tai hotain sellaista). Acquarelloa on kehuneet kolleegat, on kuulemma super ruoka ja mukava ilmapiiri.

Onko kellään kokemuksia Schubeckista Orlandoplatzilla? Ohimennessä olen kurkannut sisälle ja näytti jotenkin kauhean nuivalta/tylsältä :? Ruoka on kyllä varmaan tosi hyvää. Kaveri oli ollut siellä syömässä joku aika sitten ja yllättäen raflassa oli tullut kauhea hässäkkä; ravintolaan saapui Nelson Mandela seurueineen :rr: