View Full Version : BlackBerry

samlund
16-02-05, 09:38
Ostin BlackBerry 7230:n ilman sim lukkoa, ja olen tässä yritellyt konfata sitä emailia varten. Onko kokemusta mustikoista?

jussi
17-02-05, 21:20
Eiköhän tuo blackberry ole karhunvatukka...

samlund
28-02-05, 14:50
No aika vatukka se onkin ollut tähän asti. Puhelin toimii. SMS toimii. Mutta GPRS tökkii, eli emailit ja webitykset ovat kuin kaukainen unelma vain.

T-Mobile ja Vod(k)aphone harrastavat ao mallia Saksassa. Toimivampana.

samlund
28-02-05, 14:50
Vod(k)aphonessa on se ilo, että prepaid filling on hauskempi kokemus :-D

makepeace
28-02-05, 15:34
Olen jo toista vuotta supertyytyväinen blackberry-useri. Nettiyhteys on mahdottoman hidas enkä käytä sitä juuri olleskaan, mutta päivittäiseen kommunikointiin työmatkoilla tai muutoin toimiston ulkopuolella Blackberry on aivan lyömätön. En antais enään pois!

samlund
28-02-05, 16:54
Niinpä, niinpä. GrossDeutschlandissahan ei BB käytössä ole sen suurempaa urheilujuhlan tuntua, mutta jos sen haluaisi toimivan imperiumin ulkopuolella, niin silloin ollaan taas sorvin äärellä, ja laikka soi... :shock:

makepeace
28-02-05, 17:27
Itävallassa tai skandinaaviassa liikkuessa BB toimii ilman mitään ongemia. Etelä-Ameriikassa kuulemma ei toiminut...

samlund
28-02-05, 17:48
Nyt olen katkera kakara. :x

Mitäs sun piti tehdä että sait BB:n toimimaan?

makepeace
01-03-05, 09:44
Mitäs sun piti tehdä että sait BB:n toimimaan?

Ei mitään :shock:
Firman helpdeskin tytöt/pojat toimitti BB:n, päivitti pöytäkoneen/outlookin että ne täsmää ja sen koomin homma on luistanut. Yhteys toimii Vodafonen kautta.

Mikähän siinä sinun BB:ssä nyt mättää :scratch: [/quote]