View Full Version : Ikäutelua 2 (hiukan teknisemmin)?

millennium
17-02-05, 10:25
Eli kun pistetään POLLia kehiin niin saadaan samalla heti nättiä tilastoa näkyviin.

Mietin kovasti että pitäisikö tämä laittaa nyt sitten ihan yhden vuoden välein vain 2 vuoden välein, ettei listasta nyt tulisi järkyttävän pitkä....päädyin sitten tuollaiseen 2 v nippuihin....ihan lapset ja vanhukset erotellaan sitten tuonne ääripäihin :D

Teknisistä syistä poll listassa olevien kenttien määrän rajoitusten takia listasta tuli nyt sitten tuollainen....

michi
17-02-05, 11:21
Kaikki tykkää tilastoista, vai ?

Mikään ei oo niin viisas kuin Insinööri, paitsi Majava, koska se sukeltaa sateelta suojaan... :-D

abe
17-02-05, 13:20
Mä kuulun näköjään parhaimpaan a-ryhmään, koska meitä on niin paljon!

abe

jussi
17-02-05, 19:50

abe

Tai sitten me vain olemme aktiivisimpia, paras a-ryhmä!

//jussi

outi
18-02-05, 11:48

abe

Tai sitten me vain olemme aktiivisimpia, paras a-ryhmä!

//jussi

Paras A-ryhmä? Noh, sanoisin että paras vanhempi A-ryhmä :twisted:

od
15-09-06, 19:16
Paras A-ryhmä? Noh, sanoisin että paras vanhempi A-ryhmä :twisted:

Ihanaa suomalaista suorapuheisuutta. :-D

(lähinnä siis tämän replyn tarkoituksena oli nostaa topikki ylemmäs listalla, jotta muutkin uudet jäsenet sen löytävät ja voivat kyselyyn osallistua)

TaruSusan
15-09-06, 19:31
Jestamandeerra että on foorumilla säpinää!!! :shock:
Kävin kaupassa ja tulin takaisin, niin tähänkin viestiin vastannut jo melkein 100 hlöä ja luettu yli 500 kertaa! :D

t. C-ryhmäläinen

marschum
18-09-06, 20:19
Saanko äänestää kahdesti kun tuo teidän yläraja on vain 40 ja vanhempi...? ;-)
Kuinka paljon vanhempi saa olla saadakseen laittaa rastin siihen kohtaan ?
:-D

Holle
18-09-06, 21:31

abe

ai, 25-27 V? :wink:

pauli80
30-09-06, 21:51
HAA, kuulun enemmistöön :-D Kerran näinkin. Ikää siis 25-27v., tarkemmin sanottuna 26 :P

Sonnenschein
01-10-06, 13:50
Eli kun pistetään POLLia kehiin niin saadaan samalla heti nättiä tilastoa näkyviin.

Mietin kovasti että pitäisikö tämä laittaa nyt sitten ihan yhden vuoden välein vain 2 vuoden välein, ettei listasta nyt tulisi järkyttävän pitkä....päädyin sitten tuollaiseen 2 v nippuihin....ihan lapset ja vanhukset erotellaan sitten tuonne ääripäihin :D

Teknisistä syistä poll listassa olevien kenttien määrän rajoitusten takia listasta tuli nyt sitten tuollainen....

Olisin vain tarkistanut, että onko kyseessä henkinen ikä, kronologinen ikä vai luustoikä?
terkuin Forever 23.