Ahti
09-09-04, 19:02
Tällaisesta tuli mailia. Onko kellään kokemuksia? Salmiakkia ainakin myy :D
www.finland-designshop.com
www.finland-designshop.com
|
View Full Version : Suomikauppa Ahti 09-09-04, 19:02 Tällaisesta tuli mailia. Onko kellään kokemuksia? Salmiakkia ainakin myy :D www.finland-designshop.com -jt- 09-09-04, 22:06 No tosta Suomi-kaupasta en ole koskaan mitään ostanut vaikka olenkin siellä vieraillut muutaman kerran.' Jos suomalaiset leffat kiinnostavat, niin voin suositella Filmifriikkiä ( http://www.filmifriikki.fi/ ). Toimittavat leffoja ulkomaille eli Saksaankin. Kun tää nyt lipsahti tänne leffojen puolelle niin kehun nyt vielä tätä nettisivustoa josta voi seurailla mitä suoimalaisia DVD-leffoja on tulossa kauppoihin - ja mitä siellä jo on: http://www.dvdkotelo.com/. Täytyykin laittaa Sibelius tilaukseen. Kummelitkin ovat tulossa DVD:lle... Kyllä lähtee! Mariia 10-09-04, 09:45 Noi DVD linkit onkin hyviä! :P Sitten on vielä sellanen kauppa, kun www.finnishfood.com, siellä on aika lailla suomalaisia tuotteita, ilmeisesti suoraan suomesta lähetetään.. Tietääkö kukaan mistä saa näitä 'suomi' paitoja, pusakoita, jotka on nyt suomessa in. En oo mistään nettikaupasta löytäny.. Mariia 10-09-04, 10:05 Ai joo, tietääkö joku mistä sais suomenkielisiä kirjoja? :smt100 On se omalla äidinkielellä lukeminen kylläkin paljon parempaa.. Akateemisessa ei nimittäin oo juurikaan pokkareita ja en kuitenkaan viitsis reilua kahtakymppiä kirjaa kohti maksaa.. mippe 10-09-04, 10:42 Suomipaitoja sai ainakin Stockalta Hesasta. Varmaan on kyllä edullisempiakin paikkoja :? makepeace 10-09-04, 12:58 Ai joo, tietääkö joku mistä sais suomenkielisiä kirjoja? :smt100 On se omalla äidinkielellä lukeminen kylläkin paljon parempaa.. Akateemisessa ei nimittäin oo juurikaan pokkareita ja en kuitenkaan viitsis reilua kahtakymppiä kirjaa kohti maksaa.. Moi Mariia - Münchenissä toimii ainakin Rengas-lehden mukaan privaatti 'suomi-kirjasto'. Ehkäpä Frankussa on jotain saman tyyppistä. Tai sinne vois vaikka laittaa jotain sellaista pystyyn :D Tai sitten kantapöydän yhteyteen mahdollisuus vaihtaa, lahjoittaa tai myydä suomalaisia kirjoja, lehtiä etc. Sanna 10-09-04, 15:09 Ai joo, tietääkö joku mistä sais suomenkielisiä kirjoja? :smt100 On se omalla äidinkielellä lukeminen kylläkin paljon parempaa.. Akateemisessa ei nimittäin oo juurikaan pokkareita ja en kuitenkaan viitsis reilua kahtakymppiä kirjaa kohti maksaa.. Olisikohan Suomessa huuto.netissä ehkä myös kirjoja (tuli mieleen kun eBayssä niitä on)? :D Mariia 10-09-04, 15:14 On täällä itseasiassa kirjasto, jotenkin ne aukioloajat on niin harvoin, että aina unohtuu..Mutta toi huuto.net on ihan jees, täytyypä sieltä katsoa! Tosin Suomessa ei taida olla sellasta kun Amazon, se olis tietty optimaali.. abe 10-09-04, 17:08 Mulla on ollut sen kanssa heikkoja kokemuksia tuossa puolitoista vuotta sitten. Otti kyllä jäsenyysmaksun, mutta sen jälkeen ei tilauksiani eikä yhteydenottojani enää koskaan noteerattu. DVD-leffojen kanssa olen käyttänyt suomalaista kaiffaribulvaaniryhmää jotka ovat hakeneet leffat kaupasta, lähettäneet minulle, ja olen maksanut heille suoraan. 3 päivää sitten tuli läjä speden ensimmäisiä leffoja, niitä olen nyt katsellut yhden illassa alusta alkaen... tänään on vuorossa neljäs leffa "Noin 7 veljestä" ja huomenna "Näköradiomiehen uskomattomat seikkailut" :) abe Mama 10-09-04, 19:24 Hei, Sain juuri tänään kirjapaketin Suomesta tilattuani edullisia kirjoja nettiantikvariaatista :D Osoite on http://www.antikka.net. Jos sinulla on suosikkikirjailijoita tai -kirjoja, niitä voit helposti etsiä hakusanalla, tilauskin oli todella helppo tehdä ja maksaa. Postimaksut ovat kirjoissa valitettavasti aika suolaiset... -jt- 10-09-04, 19:52 Moi, Kiitokset tosta www.antikka.net/ :in linkistä. Täähän on aivan mahtava palvelu! Suomenkiesten (suomalaisten) kirjojen saanti tänne Saksaan on kylkä aika hankalaa - ja kallista. Itse olen Suomessa käydessäni ostanut aina keon kirjoja - ja jo muutaman päivän jälkeen en on kyllä sitten jo luettu.... Mariia 11-09-04, 09:55 Kiitos myöskin tuosta linkistä, täytyypä kokeilla tilata!!!!! Maija Ampiainen 02-10-04, 22:49 Moro! Eiks me voitas tehdä tänne sellanen "vaihtopuoti" missä vois vaihdella suomi-kirjoja ja DVD:tä miksei musaakin? Kun kaikki tuntuvat kantavan Suomesta sitä kamaa aina repullisen ja sitten ku ne on luettu/katottu niin ne vaan täyttää hyllyjä. Ahti - eksä vois keksiä jonkun systeemin, mihin vois pistää, mitä olis tarjolla ni siitä vois sit toiset ettiä? Ahti 03-10-04, 18:48 Moro! Eiks me voitas tehdä tänne sellanen "vaihtopuoti" missä vois vaihdella suomi-kirjoja ja DVD:tä miksei musaakin? Kun kaikki tuntuvat kantavan Suomesta sitä kamaa aina repullisen ja sitten ku ne on luettu/katottu niin ne vaan täyttää hyllyjä. Ahti - eksä vois keksiä jonkun systeemin, mihin vois pistää, mitä olis tarjolla ni siitä vois sit toiset ettiä? Moi! Hyvä idea! Varmasti moni mielellään haluaa vaihtaa, lainata tai myydä DVD:eitä. Tuo Markkinat foorumi sopisi aiheelle varsin hyvin, eli turhaa varmaan luoda uuttaa foorumia pelkästään suomitavaroita varten. Ilmoituksia vaan tuonne Markkinoille, niin siitä se alkaa. Tuotteiden vaihtaminen varmaan onnistuu helpoiten postin välityksellä tai stammtisch illoissa. sundry 17-10-07, 14:49 Kun te niitä kirjoja kaipailette niin ainakin http://booky.fi/ lähettää kirjoja ulkomaillekin saakka. Tosin nuo pistään kirjaan hintaan noita postitus- ja rahtikuluja 12 euroa/lähetys ja sitten tietenkin vielä ne postikulut. Että ei sieltä ihan yhtä kirjaa kannata ostaa. |