View Full Version : Asunnonvaihtoa foorumilaisten kesken?!

perjantai
30-10-08, 15:43
Netissä toimii muutamakin asunnonvaihtoja välittävä yritys, mutta 100 euron vuosimaksu ei houkuttele...

Ajattelin kysellä että onko foorumilaisten kesken aiemmin suoritettu asunnonvaihtoja?

Systeemi siis toimisi niin, että vaihtaisimme esim. pidennetyksi viikonlopuksi tai viikoksi asuntojamme ilman mitään keskinäisiä veloituksia. Voisi siis matkustella ilman hotelliveloituksia. Onko kiinnostuneita?

perjantai
13-11-08, 20:38
Eikö kukaan ole kiinnostunut tulemaan Bonn:iin vai eikö asunnonvaihto ylipäätänsä ole kiinnostavaa?

jenzkyli
14-11-08, 22:37
Mä oon joskus miettiny asunnon vaihtoa, mutta en kuitenkaan vois päästää ihmisiä kotiini ilman että oon ite paikalla. Täällä on kuiteski kaikki henkilökohtaset tavarat ja vaikei mitään salaista ookkaan komeroissa ni silti aattelis koko aika että joku käy tonkimassa hyllyjä:( Mut muuten ideana kiva:) Jonku tutun kanssa voisin harkita asiaa.

Julibrud
14-11-08, 23:54
Mä oon joskus miettiny asunnon vaihtoa, mutta en kuitenkaan vois päästää ihmisiä kotiini ilman että oon ite paikalla. Täällä on kuiteski kaikki henkilökohtaset tavarat ja vaikei mitään salaista ookkaan komeroissa ni silti aattelis koko aika että joku käy tonkimassa hyllyjä:( Mut muuten ideana kiva:) Jonku tutun kanssa voisin harkita asiaa.

My words exactly.