Rolle
04-03-05, 13:11
Outoa... Kyselin TV Finlandin ohjelmistosuunnittelijasta, miksi TV Finland näyttaa tänään yhdistetyn kilpailusta vain mäkiosuuden eikä saman kilpailun hiihtoa pari tuntia myöhemmin. Vastausmailin sain tosi nopeasti, mutta rouva Huotarin argumentation on mielestäni aika strange...
Hyvä Rolf Gercke,
sain uuden viestinne tiedoksi. Ikävää, että TV Finlandin ohjelmistosuunnittelun ratkaisu näyttää
yhdistetyn maailmancupin mäkiosuus tyydytä teitä. Otan palautteen huomioon jatkossa, joten nähtävästi tämänkaltaisissa tapauksissa katsojien toiveena on, ettei kisan toistakaan osuutta näytetä.
Korostitte viestissänne, että TV Finland on maksullinen kanava, joten
katsojien toiveet pitäisi ottaa huomioon. TV Finlandin periaatteena onkin
tarjota jokaiselle mieluista katsottavaa. Esimerkiksi lastenohjelmat ovat
suosituimpien ohjelmien joukossa. Runsaan urheilutarjonnan aikana pyritään palvelemaan niin urheilun ystäviä kuin niitä katsojia, jotka eivät välitä urheilusta ja haluavat seurata vakio-ohjelmistoa. Kiitän palautteestanne ja toivon, että TV Finlandin ohjelmistosta löytyy
Teille mieluisia ohjelmia. Ystävällisin terveisin,
Tiina Huotari
YLE Ohjelmistokeskus
TV Finland
ohjelmistosuunnittelija
PL 66
FI-00024 YLEISRADIO
Puh. + 358 9 1480 3537
Hän lisäsi vielä, että jos lopputulos kiinnostaa, voinhan minä katsoa illalla urheiluruutua...
Olen itse urheilutoimittaja, ja jos minä pistäisin lehteen, että lentopallon matsi oli neljän erän jälkeen tilanteessa 2:2, ja lopputulosta voitte huomenna lukea internetistä tai konkurenssilehdestä, saisin varmaan lämpimät aploodit pomostani :lol:
Hyvä Rolf Gercke,
sain uuden viestinne tiedoksi. Ikävää, että TV Finlandin ohjelmistosuunnittelun ratkaisu näyttää
yhdistetyn maailmancupin mäkiosuus tyydytä teitä. Otan palautteen huomioon jatkossa, joten nähtävästi tämänkaltaisissa tapauksissa katsojien toiveena on, ettei kisan toistakaan osuutta näytetä.
Korostitte viestissänne, että TV Finland on maksullinen kanava, joten
katsojien toiveet pitäisi ottaa huomioon. TV Finlandin periaatteena onkin
tarjota jokaiselle mieluista katsottavaa. Esimerkiksi lastenohjelmat ovat
suosituimpien ohjelmien joukossa. Runsaan urheilutarjonnan aikana pyritään palvelemaan niin urheilun ystäviä kuin niitä katsojia, jotka eivät välitä urheilusta ja haluavat seurata vakio-ohjelmistoa. Kiitän palautteestanne ja toivon, että TV Finlandin ohjelmistosta löytyy
Teille mieluisia ohjelmia. Ystävällisin terveisin,
Tiina Huotari
YLE Ohjelmistokeskus
TV Finland
ohjelmistosuunnittelija
PL 66
FI-00024 YLEISRADIO
Puh. + 358 9 1480 3537
Hän lisäsi vielä, että jos lopputulos kiinnostaa, voinhan minä katsoa illalla urheiluruutua...
Olen itse urheilutoimittaja, ja jos minä pistäisin lehteen, että lentopallon matsi oli neljän erän jälkeen tilanteessa 2:2, ja lopputulosta voitte huomenna lukea internetistä tai konkurenssilehdestä, saisin varmaan lämpimät aploodit pomostani :lol: