Caneel
06-03-05, 18:02
Olen aina ajatellut, että vaan suomalaisilla on omalaatuisia urheilulajeja kuten saappaanheittoa yms. Mutta eilen oli telkassa wokkikelkkailun mm-kisat Winterbergin kelkkailumäessä...
|
View Full Version : WOK WM Caneel 06-03-05, 18:02 Olen aina ajatellut, että vaan suomalaisilla on omalaatuisia urheilulajeja kuten saappaanheittoa yms. Mutta eilen oli telkassa wokkikelkkailun mm-kisat Winterbergin kelkkailumäessä... abe 06-03-05, 18:12 ...ja jo toista vuotta peräkkäin. Olihan siitä stefan raabin shöy myös pro7:lla. abe Nordschleife 07-03-05, 09:49 oikeastaan jo kolmas vuosi peräkkäin. Traditio alkoi syksyllä 2003, talvella 2004 oli toinen WM ja nyt vklna uusin. Jos joku hlö käy mun hermoille, niin se on Sido Berliinistä. oikein tyypillinen pallopää, joka saa tyhmyydellään julkisuutta. Parasta WMssä oli CSUlaisen Wokl Schorschin pyrkimykset olla cool!!! Sillä oli nielassut rautakangen!!! Olisin toivonut Oliver Pocherin ottavan matsia Michalczewskin kanssa! Pocher olis varmaan voittanut, kun tuo em. nyrkkeilystara vaikutti olevan aika jurrissa. |