Heips!
tietääkö kukaan frankfurtista kuntosalia johon ei tarvitsisi ostaa jäsenyyttä vaan tarjolla olisi esim. 10-kerran kortteja? olen kuullut ainakin yhdestä semmoisesta paikasta mutta en tiedä missä se on tai mikä sen nimi on :(
Tahtoo päästä purkaan energiaa!!!
Bää-ä-ä-äää
Moi, en tiedä tuleeko tää liian myöhään, mutta Sportfabrikissa (www.ftg-sportfabrik.de) ainakin myyvät 10 kerran lippuja. Hinta 100euroa, paitsi 15.5. 80euroa. Tyyristä on, mut jos käy vain kerran viikossa niin ei ihan kamala hinta kuukaudessa.
Sitten on tämä McFit, jossa kuukausimaksu muistaakseni 15euroa. Pitää tehdä vuoden sopimus mutta tuolla kuukausihinnalla se on halpaa hupia vaikka käyttäisi vain muutaman kuukauden. McFit oli vaan musta niin kalsea paikka että valitsiin ite tuon Sportfabrikin.
Hinta 100euroa, paitsi 15.5. 80euroa. Tyyristä on, mut jos käy vain kerran viikossa niin ei ihan kamala hinta kuukaudessa.
Kohtuullisen hämärä logiikka. Ja kymmenen euroa per kerta on aivan sika hinta.
Ainahan voi tehdä ilmaisia probetrainingejä kaupungin kaikilla kuntosaleilla. Ja kun olet kaikki käynyt läpi, niin aloitat taas alusta. Naama on siinä vaiheessa kuitenkin jo unohtunut.
Ai kymppikö iso hinta kerrasta? Sitähän ne maksaa jo Suomessakin, vaikka salit on aivan eri luokkaa! Itse olen Saksassa käynyt Fitness Companylla ja Joop Frauenfitnessillä ja ollut todella tyytyväinen. Kaikesta hyvästä pitää maksaa ja ainahan voit sopia kuukausittain irtisanottavan jäsenyyden. En minäkään mitään vuoden tai puolentoista sopparia ole tehnyt. Fitness Companylla olen maksanut 79e/kk, mitään muita Gebührejä ei ole ollut, kun niillä on aina niitä kampanjoita. Viime talvena läntisen Berliinissä Joopeilla olisi saanut treenata jopa 29e/kk! Joskus olen ottanut jonkun tutun Suomesta mukaan, ja voi sitä ällistelyn määrää esim Fitness Companyn soutulaitteiden määrästä, saunatilojen ylellisyydestä ja solariumien nykyaikaisuudesta!
Nykyään Suomessakin mennään enemmän ja enemmän jäsenyyksiin. Ei niitä mielestäni mitenkään tarvitse pelätä. Kunhan tietää sopimusehdot ja mihin nimensä laittaa, niin kyllä niistä eroonkin pääsee.
Bockenheimissa, U6/U7 Leipziger Strasse, Am Weingarten 12 on Fitness Oase, jossa ainakin kesäkuun puoliväliin asti on tarjouksena (ilman jäsenmaksua!):
1 kk:n kortti 37€
3 kk:n kortti 89€
Mainoksessa on listattuna mm. body building, body shaping, aerobic gymnastic, sauna, solarium...
En ole itse tuolla käynyt, joten en valitettavasti osaa kommentoida sitä muuten.