Hei Apuva
Nyt tarviis pientä apua saksan kielen suhteen, elikä mitä tarkoittaa...
Betreff: VS: Bitte teilen Sie mir den Gesamtbetrag für Artikel...
Saksan kielen opiskelu hiukan alkumetreillä... :?
Kiitoksia auttaneelle...
Arttu
Bitte teilen Sie mir den Gesamtbetrag für Artikel...
Että pitäis saada yhteissumma kyseisestä artikkelista ...onkos sitä E-bailty :D
Toivottavasti tuli hyvät kaupat ja oikea käännös :shock:
Kiitos Olivia, juu kyllä tuli oikee käännös ja ihan ok kaupat...noh sen näkee vast sit kun tavara on täällä pohjolassa...
millaisia kokemuksia ebaysta teillä on sielläpäin...?
..millaisia kokemuksia ebaysta teillä on sielläpäin...?
Itse olen ostellut muutamaan kertaan mitä-lie juttuja Ebaystä ja aina ollut tyytyväinen. Kannattaa varmaan aina vähän katsoa sen myyjän arvosteluja.. jos on paljonkin negatiivista niin fiksu ymmärtää katsoa toiselta tarjoajalta.
Mä kyllä kanssa tunnustaudun sekä ostajaksi että myyjäksi E-bayn asiakkaana. Enimmäkseen tulee osteltua, yleensä aina on kaupat onnistunut. Kuten Mippe jo totesi, kannattaa kattoa sen myyjän arvosteluja, tosin eihän koiraa oo karvoihin kattomista... osahan myyjistä tuntuu saavansa elantonsa E-baysta kun niillä on niitä E-bay Shoppeja, mutta suurin osa myyjistä on mattimeikäläisiä :D
Ostettiin yks moottoripyörä Ebaystä, mutta mentiin itse se hakemaan ja maksettiin vasta käteisellä tavaran nähtyämme.
Täällä myös yksi eBayer :D
Itse olen ostanut ja myynyt, melkein kaikki rubriikissa "Baby".
2v. sitten oli kärsivällisyys kerran koetuksella, kesti 7vkoa saada rattaat :? Mutta muuten tähän asti kaikki on onnistunut tosi hyvin.
Tahtooko joku paljastaa nimeään ebay.de:ssä? :D Mulla ei ole siellä tunnuksia, mutta tekisi mieli hankkia kun jotain kivaa siellä aina näkyy :-D