View Full Version : Flunssa lääkettä

Harri
13-09-04, 17:13
Podin tuossa hieman flunssaa ja hätä oli suuri. Ei ole saunaa, tervaa, eikä kossua.

Voisiko joku suositella saksasta löytyviä "parantamis" keinoja.´ :smt091

Ahti
13-09-04, 17:19
Jegermeisteria lotraamaan vaan! :-D

Mariia
13-09-04, 17:33
Sipulivettä..auttaa ainakin yskään ja räkätautiin..
Ja sitten on sellasta ainetta, kun japanische Minzöl, sitä kun vähän hengittelee, niin johan on ilma kulkee!

Mulla on pikku tervapötikkä kirjahyllyssä ja 60 prosenttista kossuakin löytyy, joten seuraavan kerran kun nuha iskee, niin laitapa viestiä :wink:

Ahti
13-09-04, 17:37
Perinteinen toti auttaa aina. Eli lasiin:

- viinaa (rommia, whiskya, jallua, vodkaa, tms)
- kiehuvaa vetta
- runsaasti vastapuristetun sitruunan mehua
- hunajaa

Taatusti helpottaa oloa, ainakin runsaasti nautittuna :D

Tuukka
13-09-04, 20:14
Sinäkin Brutukseni! Mulla ollut sama vaiva.... Olen imuroinut viime aikoina Ginseng-teetä huolellisesti. Eilen illalla rupesi tuon teen kanssa läträäminen pitkästyttämään joten vaihdoin sen vehnäoluseen. Toimii varmasti!

Satu
17-09-04, 17:56
Mä tuon aina Buranat Suomesta mukana, kun ei täältä valitettavasti saa moista lääkettä :)

Mama
17-09-04, 20:28
Täältä Saksasta saa mainiota lääkettä nimeltään Dolormin, joka meikäläiselle auttaa niin itse aiheutettuun kuin flunssankin aikaansaamaan päänsärkyyn ja kolotukseen :smt030
Ainakin minulla tepsineet paremmin kuin Buranat tai Panadolit, joita raahasin tänne pohjolasta.

Sanna
17-09-04, 22:09
Täältä Saksasta saa mainiota lääkettä nimeltään Dolormin, joka meikäläiselle auttaa niin itse aiheutettuun kuin flunssankin aikaansaamaan päänsärkyyn ja kolotukseen :smt030

Juu, Dolormin olen myös hyväksi todennut! Ja auttaa nopeasti :smt023

Meritseth
17-09-04, 23:40
JEP.
Dolorminia on aina oltava Kotona, ja matkalle lähdettäessä voi minikin asia unohtua, mutta se ei :)