Onko mitään kanavaa mistä saisi tilattua suomenkielisiä kirjoja suoraan kotiin ilman 20 euron postimaksua per lähetys?
Akateeminen ja Suomalainen kirjakauppa näyttävät kumpikin lisäävän eur 17-20 per tilaus EU-toimituksiin.
Sama kiinnostaa minuakin. Akateeminen ja Suomalainen ovat jär kyt tä vän kalliita.
Huuto.netistä olen silloin tällöin huudellut itselleni kirjan, sieltä kantsii katsoa.
Satu Johanna
08-04-05, 13:16
Hei Riikka, voidaan tilata kirjoja kimppatilauksena, säästetään vähän postikuluissa.
Itse olen tilannut kirjoja sekä Suomalaisesta kirjakaupasta sekä Suuresta Suomalaisesta kirjakerhosta. Olen tilannut aina tarjouskirjoja isomman erän kerralla, niin postikulut eivät ole tuntuneet niin pahoilta. (Augen zu und durch)
Muillekin vinkiksi: tilatkaa kimpassa, kerran teillä noita kanttiksia on. Iso tilaus on aina edullisempi kuin kaksi erillistä pientä.
Kokeilkaapa www.antikka.net.
Moi!
Sin vinkin edullisesta nettikirjakaupasta: www.adlibris.com
Adlibris toimittaa nettisivujensa mukaan vain Suomeen ja muihin Pohjoismaihin, mutta hinnat ja toimituskulut Suomeen ovat esim. Akateemiseen verrattuna niin edulliset, että sukulaisten käyttäminen linkkinä kannnattaa.
Esimerkkinä Suomi sujuvaksi 1
Akateeminen: 37,90 + toimituskulut Suomeen 4,50
AdLibris: 27,50 + toimituskulut Suomeen 2,90
Liisa,
joka ei ole ko. lafkan leivissä