Heippa! Täällä olis yks 19-vuotias au pair tyttö, ketä kaipailee kovasti vapaa-ajanvietto seuraa! Olen nyt n. viikon ollut täällä Bremenissä ja vähän on yksinäistä ilta-päivisin sekä viikonloppuisin, kun ei tunne ketään täältä... Joten ottakaa kaikki Bremenissä ja tässä lähistöllä olevat yhteyttä!
Moi!
Suomalaisinvaasio Bremeniin odotettavissa:
http://www.rengas.de/nuoret/tapahtumakalenteri/
Ilmoittautumisaika on periatteessa ohi, mutta eiköhän sieltä vielä löydy tilaa yhdelle. Ota yhteyttä Sanna Kiviluotoon. Tai jos ei muuten, niin osallistu ohjelmaan ja yövy isäntäperheessäsi.
t. Liisa täältä etelästä
Kiitos paljon tosta linkistä ja ajattelin ottaa heti huomenna yhteyttä Sanna Kiviluotoon!
Hei! Olen ollut viikon päivät au pairina Oldenburgissa, ihan Bremenin vieressä. Autolla matka kestää 20-30 min, junayhteyksistä en ole tietoinen.
Hei! Olen ollut viikon päivät au pairina Oldenburgissa, ihan Bremenin vieressä. Autolla matka kestää 20-30 min, junayhteyksistä en ole tietoinen.
Lyhimmillään 30 min. www.bahn.de
Kiitos paljon nopeesta vastauksesta:D Olisitko halukas tutustumaan, niin voitais vaihtaa vaikka sähköpostiosotteita ja sitä kautta sitten paremmin jutella?