Tuukka
15-04-05, 13:16
Nörteille ja muille kirjanoppineille - aitoa tieteishorinaa! Aivan loistava!
http://www.pdos.lcs.mit.edu/scigen/
http://www.pdos.lcs.mit.edu/scigen/
|
View Full Version : Turhaa tiedettä Tuukka 15-04-05, 13:16 Nörteille ja muille kirjanoppineille - aitoa tieteishorinaa! Aivan loistava! http://www.pdos.lcs.mit.edu/scigen/ samlund 18-04-05, 20:20 Omassa tarinassani luki, jotta "Building a sufficient software environment took time, but was well worth it in the end.. All software was linked using a standard toolchain built on the Soviet toolkit for topologically simulating disjoint ROM space. All software components were linked using AT&T System V's compiler with the help of Y. Suzuki's libraries for randomly harnessing Apple. Further, this concludes our discussion of software modifications. " Mahtavaa! Toverit, tavariz, tämä on revolutionaalista! Minusta tulikin tuottava työntekijä pitkän odotuksen jälkeen. Tämä ohjelmisto (kiitos Tuukka, kiitos, kiitos) pelastaa pitkän urani, joka kuin aura on pureutunut routaiseen rapaan. Vihdoin voin tuottaa "työn" antajalleni raportteja, joilla on todellista merkitystä - ainakin samaa merkitystä mitä työnantajani toimeksiannoilla on. Tämä on VALLANKUMOUS. Voin vastata täysin inkompeteille ruskeakielisille lobotoiduille kaalitarhan kasvateille TÄYSIN SAMALLA MITALLA! Nyt voin yhdistää buzzword bingon, merkityksettömän uurannan ja totaalisen pätemättömyyden samaan napinpainallukseen. Poissa on aika, jolloin joudun valkotakkisten saattamana terapiaan, luettuani pomoni antaman viimeisimmän toimeksiannon. Poissa on aika, jolloin minun piti yrittää tulkata itselleni millä n-dimensionaalisella vektorilla tai aika-avaruuden käänteisyydellä voidaan saada pomoni ohjeisiin jonkinlaista loogisuutta ja muuttaa yleisesti käsitettävä kausaalisuus johdon visionäärisyyttä vastaavaksi tyhjyyden heijastuskuvaksi. Nyt minun ei tarvitse enää viettää yöttömiä öitä vatsaväänteissä, ja tuskanhiessä miettien miten saan raportoitua tehtävästä, jota ei voi edes olla olemassa, koska mitään ei ole tehtävissä, koska se on jo tehty noin 5 vuotta sitten, ja se mitä nyt pitäisi tehdä, ei taatusti ole se mitä minun pyydetään tehdä, koska se mitä minun pyydetään tehdä johtuu siitä että toimeksiantajalta jäi jotain pientä ymmärtämättä niiden 5 MBA koulutusvuoden aikana ja hän on jälleen vahingossa lukenut Harward Business Reviewta väärin päin tai unohtanut tarkistaa käännöksen "Webster English Dictionary for Totally Dummies". Nyt minulle riittää se että painan vain nappia ja hymyillen vastaanotan raportin, jonka voin suoraan siirtää toimeksiantajani pöydälle, ja siitä mappiin. Ja paras on, että tämä toimii riippumatta mitä minulta pyydetään, ja voin hyvällä mielin ajatella toimeksiantajaani ja kuinka raporttini tyydyttää hänen tarpeensa liittyen ihan mihin buzzwordiin tahansa, sekä referoi alan tunnettuihin lähteisiin. KANSALAISET. Tämä päivä ei unohdu. Olemme astuneet kynnyksen yli, ja paluuta ei ole. Ovi kävi jo ja seuraavaksi postilaatikosta löytyy. Ahti 19-04-05, 00:12 Mahtavaa! Toverit, tavariz, tämä on revolutionaalista! Minusta tulikin tuottava työntekijä pitkän odotuksen jälkeen. Davai davai, soviet mechanik (sic)! :-D Ahti 19-04-05, 01:05 Tämä on VALLANKUMOUS. Voin vastata täysin inkompeteille ruskeakielisille lobotoiduille kaalitarhan kasvateille TÄYSIN SAMALLA MITALLA! Nyt voin yhdistää buzzword bingon, merkityksettömän uurannan ja totaalisen pätemättömyyden samaan napinpainallukseen. Poissa on aika, jolloin joudun valkotakkisten saattamana terapiaan, luettuani pomoni antaman viimeisimmän toimeksiannon. Poissa on aika, jolloin minun piti yrittää tulkata itselleni millä n-dimensionaalisella vektorilla tai aika-avaruuden käänteisyydellä voidaan saada pomoni ohjeisiin jonkinlaista loogisuutta ja muuttaa yleisesti käsitettävä kausaalisuus johdon visionäärisyyttä vastaavaksi tyhjyyden heijastuskuvaksi. Nyt minun ei tarvitse enää viettää yöttömiä öitä vatsaväänteissä, ja tuskanhiessä miettien miten saan raportoitua tehtävästä, jota ei voi edes olla olemassa, koska mitään ei ole tehtävissä, koska se on jo tehty noin 5 vuotta sitten, ja se mitä nyt pitäisi tehdä, ei taatusti ole se mitä minun pyydetään tehdä, koska se mitä minun pyydetään tehdä johtuu siitä että toimeksiantajalta jäi jotain pientä ymmärtämättä niiden 5 MBA koulutusvuoden aikana ja hän on jälleen vahingossa lukenut Harward Business Reviewta väärin päin tai unohtanut tarkistaa käännöksen "Webster English Dictionary for Totally Dummies". Tarkemmin tuon luettuani, ehdotan samlundille, tuolle verbaali-akrobaatille, Pulitzeria (http://www.pulitzer.org/) ! MiikaP 19-04-05, 14:09 Kannatetaan, nyt alamme tuottamaan raportteja ja sitten vain odotellaan ylennystä.... Minä jotenkin arvelin, että Teissä olisi johtaja-ainesta..... |