Tervehdys, olen tässä muutaman kuukauden asustellut Ulmissa ja törmäillyt muihin suomalaisiin lähinnä kaupoissa. Koskapa meitä suomalaisia näyttää täällä olevan jonkun verran niin olisiko muilla kiinnostusta kantapöytään jossakin keskustan kuppilassa, vai joko sellainen on?
[/b]
Terve
Vähän pitkällä viiveellä vastaan, mutta enpä törmännyt tähän viestiin aiemmin. Eilen kuulin jo Henrikiltä että Stammtisch olisi perusteilla, ja tietenkin olen kiinnostunut. Varmasti muitakin meillä töissä kiinnostaa, niin kauan kun vielä täällä Ulmissa viipyvät.
Nimim. kaupassa törmätty
markosiipola
19-01-06, 16:28
Terve, ilmoitelkaahan jos baari löytyy...näkyy niitä muutama täällä olevan. Itse muutin Ulm:iin viime vuoden lopulla ja mukavahan sitä olisi suomeksi huastella (muunkin kuin tyttöystävän kanssa:)
marko.siipola@ge.com
Kantapöytä on joka kuukauden toisena perjantaina klo 20 alkaen Alexanderissa eli Fischerviertelillä raatihuoneen alakerrassa. Kirjasto on myös siinnä vieressä.
Eka kantapöytä oli kesäkuussa, sitten oli vähän paussia ja syyskuusta lähtien on tapaamisia ollut sitten ihan säännöllisesti.
Lisään sinut postituslistalle. Tapanani on ollut aina muutamaa päivää ennen laittaa koko porukalle muistutusviesti kantapöydän ajankohdasta.
Muitakin paikkoja ollaan mietitty mutta tuo Alexander on keskeisellä paikalla ja sinne ainakin kaikkien pitäisi osata.
Tervetuloa mukaan!
Moi,
Ulmin kantapöytä kokoontuu jälleen ensi perjantaina 10.02 klo 20. Paikka olisi tällä kertaa Ulmin Barfüßer (siis EI se tonavan rannalla Neu-Ulmin puolella vaan). Kyseinen baari on osoitteessa Lautenberg 1, kyseinen kadunpätkä lähtee Münsterplatzilta kohti Fischerviertel:ia Stadhausin kulmalta. Kyseinen pikkukatu viettää alaspäin ja sen alapäässä on Spazz (baari). Barfüßer on siinä puolessavälissä.