Tänään on ruvennut tippumaan tuloksia lippujen ekasta arvontakierroksesta. Kun on tutuilta kysellyt ja radiota kuunnellut, niin tuntuu siltä että kukaan ei ole onnistunut pilettejä saamaan. Mites te jotka olette niitä anoneet, kuinka kävi? Tässä joutuu kärsimättömänä vielä odottamaan omaa vastausta....
Ei tullut lippuja :-P
abe
öö tuota öö. mä kyllä tuohon ascii-taiteilin hymiän joka näyttää kieltä (iso P), mutta silti tuli tuollainen hymyilevä juttu. Pah.
abe
Noni. Pitkin päivää sai kuunnella pettyneitten ihmisten tarinoita siitä, kuinka KUKAAN ei tunnu saavan lippuja näihin kisoihin. Ja tulihan sitä postia sitten mullekin.
"We are delighted to inform you that you have been allocated individual match tickets for the following matches in the draw for ticket sales phase 1 of the 2006 FIFA World Cup Germany (TM):
4 tickets for match no. 14, on 13.06.2006, in the city of Frankfurt, price category 2, price (number x single price) 240,00 EUR
4 tickets for match no. 24, on 17.06.2006, in the city of Frankfurt, price category 2, price (number x single price) 240,00 EUR"
Herranen aika!!!!! Kahdeksan pilettiä!!!! Tällaiset hetket elämässä palauttaa uskon yliluonnolliseen.
No perskulea,
ei tähän voi muuta sanoa kuin
=D> :lol: :smt041 :hello1: :wav: :wink:
Ilmeisesti ruuhka oli proleluokan lipuissa, kun itselläkään ei natsannut :P
Ei mullakaan halutussa kategoriassa natsannut (3), mutta annoin heille oikeuden upgradeata tarvittaessa. Edelleen, kukaan muu mun tutuista (ja tutuntutuista) ei ole lippuja saanut. Omituista.
Edelleen, kukaan muu mun tutuista (ja tutuntutuista) ei ole lippuja saanut. Omituista.
Sulla ei ole jalkapallohuligaanin rikollistaustaa. Uskaltavat myydä lippuja :P
Edelleen, kukaan muu mun tutuista (ja tutuntutuista) ei ole lippuja saanut. Omituista.
Sulla ei ole jalkapallohuligaanin rikollistaustaa. Uskaltavat myydä lippuja :P
Ja katsotaan tilannetta uudestaan ensimmäisen matsin jälkeen :-D enköhän mä sille jonkinlaisen porttarin aikaseks saa, tosin omilla riehumisillani tietysti :shock:
No mulla kävi tuuri ja sain kaksi lippua E-lohkon matsiin Nürnbergiin.