Suomalaiset Saksassa Keskustelufoorumi  

Go Back   Suomalaiset Saksassa Keskustelufoorumi > Keskustelu > Yleinen

Yleinen Aihe vapaa. Keskustelua, kysymyksiä ja vastauksia.

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-03-08, 11:42
CoolHuh CoolHuh is offline
Übermeister

CoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by nannyogg View Post
mistä sen numeron löytää, mihin pitää soittaa jos haluaa lääkärin kotio? Sori mutta tänään on kyllä niin uusavuton olo ettei vaan löydy oikeat hakusanat. ja kun (frankfurtista) tulee hakutuloksia hiukan liian kanssa. Olis ehkä kiva jos numero olisi valmiina sit jos joku on kanttuvei.

Niettä olisko se tää Ärztliche Bereitschaftsdienste sitten? Notarzt ja Notdienste kuulostaa vakavammalta.
Soita 110/112 jos ei muuten löydy ja kerro tilanne. Kertovat sieltä mihin soittaa.
Reply With Quote
Old 11-03-08, 11:52
Caneel's Avatar
Caneel Caneel is offline
Legend

Caneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond reputeCaneel has a reputation beyond repute
Sen verran lisään vielä, että jos lasten kanssa on jotain vakavampaa, niin mun mielestä kannattaa ajaa suoraan sairaalalle, mun tytär Münchenissä teki niin, esim. kun poika pamautti kotioven kiinni ja sormi oli vielä välissä.
Reply With Quote
Old 11-03-08, 11:56
äitileppis äitileppis is offline
Fanatic

äitileppis is on a distinguished road
Jos minä laskeudun kerran täällä apinoiden tasolle, niin sinä coolhuh teet sen jatkuvasti vastauksillasi. V..., että ärsytät tänään ihan kympillä. Onko vittuilu täällä elämäntehtäväsi?

Maksan mielelläni sen parisataa, jos päättää nostaa syytteen... jos on pokkaa pojalla. Itse ajoi miten sattuu, aiheutti vaaratilanteen, tuli liikennevaloissa ulos autosta ja kun vihreät vaihtuivat, jäi vielä huutamaan takana oleville jotain.

Terveisin,
yksi apina muiden kaltaistensa joukossa...
Old 11-03-08, 11:57
CoolHuh CoolHuh is offline
Übermeister

CoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond reputeCoolHuh has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by äitileppis View Post
Jos minä laskeudun kerran täällä apinoiden tasolle, niin sinä coolhuh teet sen jatkuvasti vastauksillasi. V..., että ärsytät tänään ihan kympillä. Onko vittuilu täällä elämäntehtäväsi?

Maksan mielelläni sen parisataa, jos päättää nostaa syytteen... jos on pokkaa pojalla. Itse ajoi miten sattuu, aiheutti vaaratilanteen, tuli liikennevaloissa ulos autosta ja kun vihreät vaihtuivat, jäi vielä huutamaan takana oleville jotain.

Terveisin,
yksi apina muiden kaltaistensa joukossa...
Kivaa päivänjatkoa itsellesikin.
Reply With Quote
Old 11-03-08, 11:59
äitileppis äitileppis is offline
Fanatic

äitileppis is on a distinguished road
Kiitos , arvasinkin, että sinun kanssasi pitää vain löytää se yhteinen kieli
Old 11-03-08, 12:17
pinefall's Avatar
pinefall pinefall is offline
Fanatic

pinefall has a spectacular aura aboutpinefall has a spectacular aura about
Hah! Mitäköhän se lääkäri oikein määräsi kipuun?!?! sokerivettäkö.. eihän tää perskutarallaa toimi ollenkaan!!!
Nyt mä tarttisin sellaista suonen sisään tungettavaa nopeaa koko kropan turruttajaa.. löytyykö keltään?

Mä kun kuvittelin pääseväni syömään jotain ja nukkumaan. Ihan hetkeksi se kovin kärki siitä kivusta hellitti, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että pystyisi nielemään ruokaa alas. Toivottavasti edes kilot karisevat, kun ei ruokaa pysty pistämään suuhun.
Old 11-03-08, 12:25
Ahti's Avatar
Ahti Ahti is offline
Administrator

Ahti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond reputeAhti has a reputation beyond repute
Paranemisia pinefallille! Toivottavasti ei ole mononukleoosii, se on aikuiselle tosi raju. Mulla oli se joku 5-6 vuotta sitten. Kauhea määrä lääkärikäyntejä ja samantien kuukausi sairaslomaa. Mononukleoosissa, eli pusutaudissa kaulan imusolmukkeet ovat aivan turvoksissa, eli jos oireina on tuo, varaudu pitkään sairaslomaan.
Old 11-03-08, 12:26
Huppe's Avatar
Huppe Huppe is offline
Übermeister

Huppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by katrilli View Post
Syö äkkiä kylmää jäätelöä - ainakin se puuduttaa kurkkukipua ja tulee parempi mieli
Lidlin vaniljajäätelöä
Sitä mikä on sinisessä lootassa, onkohan 2.5L, päällä lukee joku arvostelu vuodelta miekka ja kivi: Supergut!

Voi pojat, tuota kun saisi...
Reply With Quote
Old 11-03-08, 12:31
JJ's Avatar
JJ JJ is offline
Übermeister

JJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond reputeJJ has a reputation beyond repute
Lukiossa iski luokkakaverille n. 1,5 kk ennen ylioppilaskirjoitusten alkua mononukleoosi päälle. Kuukauden verran oli kaveri pois koulusta, kirjoituksetkin menivät heikohkosti. Sai kaveri sentään ylioppilaslakin, olosuhteet huomioiden varsin hyvä suoritus.
Reply With Quote
Old 11-03-08, 12:55
Huppe's Avatar
Huppe Huppe is offline
Übermeister

Huppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud ofHuppe has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by Caneel View Post
Huppelle vielä: kuis niin? Eikö nuoremmat leivo? Mä olen aina tykännyt leipomisesta (enemmän kuin ruuanlaitosta).
Kai nuoremmatkin leipovat, mutta harvemmin. Itse opettelin leipomaan leipää Suomessa, leivoin kaikki leipämme mutta sitten muutimme tänne ja se jäi (kun ei ole uuniakaan). Ruoanlaitto on mukavaa puuhaa. Pitänee pistää kuvia joskus paremman puoliskon mustikkapiirakoista tuohon leipomisketjuun. Omat karjalanpiirakkani muuten onnistuivat huippuhyvin jo ensimmäisellä kerralla!

No mua ei edes kiukuta, lopetan spämmäämisen tähän ketjuun

PS. tuo mononukleoosi on kauhea tauti, itse olin 4 viikkoa sairaana about 4-5 vuotta sitten ko. taudin johdosta. Hyvää on ettei se uusi.
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules