Suomalaiset Saksassa Keskustelufoorumi  

Go Back   Suomalaiset Saksassa Keskustelufoorumi > Keskustelu > Yleinen

Yleinen Aihe vapaa. Keskustelua, kysymyksiä ja vastauksia.

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 28-07-17, 18:26
Shephrirot Shephrirot is offline
New User

Shephrirot is on a distinguished road
Töihin Saksaan!!

Hei! Olen nuori mies ja pitkään haaveillut Saksaan muuttamisesta. Saako Suomalainen helposti töitä Saksasta? Painaako Suomalainen koulutus ja työkokemus siellä mitään? Mulla on levyseppähitsaajan koulutus ja mittaajan ja kalibroijan ammattitutkinto. Lisäksi minulla on työkokemusta tehdas työstä noin 5 vuodelta. Työskentelen tälläkin hetkellä vakiduunissa continental konsernissa. Asunnon olen laittanut jo myyntiin josta toivottavasti jäisi sen verran voitolle, että mahdollinen pesämuna Saksaan muuttamisesta jäisi. Miten realistista minun olisi saada siis Saksasta töitä koulutuksen ja kokemuksen kannalta? Englantia puhun hyvin Ruotsia en tippaakaan. Saksan kielen opiskelun aloitan syksyllä.
Reply With Quote
Old 28-07-17, 19:08
nannyogg's Avatar
nannyogg nannyogg is offline
Super Moderator

nannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond reputenannyogg has a reputation beyond repute
Talking

Tuolla kokemuksella ja asenteella pitäisi pärjätä! Varsinkin jos katselee kohdealueensa työmarkkinoiden mukaan.

Continental on sen verran iso konserni, että kysäisepä, olisiko firman sisällä mahis siirtyä?

Tervetuloa, täällä on hyvä elää
Reply With Quote
Old 28-07-17, 21:41
ElinaM ElinaM is offline
Enthusiast

ElinaM is a splendid one to beholdElinaM is a splendid one to beholdElinaM is a splendid one to beholdElinaM is a splendid one to beholdElinaM is a splendid one to beholdElinaM is a splendid one to beholdElinaM is a splendid one to beholdElinaM is a splendid one to behold
Jos olet Facebookissa, niin kannattaa seurata esimerkiksi tätä ryhmää "Työpaikat Saksassa".

https://www.facebook.com/groups/176818222756512/
Reply With Quote
Old 28-07-17, 22:23
Shephrirot Shephrirot is offline
New User

Shephrirot is on a distinguished road
Kiitos vastauksista! Yritän ensi alkuun saada continentalin kautta siirtoa Saksaan ja käydä kieliopin alkeiskurssin tässä syksyn aikana. Liityn tuonne ryhmään mikä on Facebookissa joten joskohan jotain kautta nappais! Tavoitteena olisi ensi kesänä jo asua Saksassa.
Reply With Quote
Old 07-08-17, 17:37
JoH's Avatar
JoH JoH is offline
Legend

JoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond reputeJoH has a reputation beyond repute
Saksassa on ainakin Aachenissa Continentalin tehdas....
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules