![]() |
|
|||||||
| Yleinen Aihe vapaa. Keskustelua, kysymyksiä ja vastauksia. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Turhin keittiökone?
Tuolla kun oli keskustelua kahvinkeittimistä, niin tulipa mieleen, kuinka joskus silloin nuorena tuli ostettua jos jonkinlaista viipaloijaa, sekoittajaa, vatkainta, vohvelinpaistajaa ja friteerauskonetta.Viime keittiöremontin aikana kolusin komerot tyhjäksi mokomista vekottimista ja kylläpä löytyi ihmeesti tilaa. Nykyään kun teen ranskalaisia, laitan maapähkinäöljyt pikku vokkiin ja friteeeraan potut siinä.Terävällä veitsellä saa kaiken leikeltyä ja "wiegemesser" hakkaa kaiken niin pieneksi kuin haluan. En ole kaivannut yhtäkään vekotinta!
Nyt sitten asiaan: mikä on mielestäsi turhin kapistus keittiössä ? Minulla oli se friteerauskone täysin turha - en tainnut käyttää sitä kertaakaan - vaikka se oli silloin "pakko" saada. ![]()
|
||||
|
||||
|
Mulle tulee 2 vekotinta heti tältä istumalta mieleen. En ole kumpaakaan omistanut, enkä kyllä ostaisikaan. Toinen on munankeitin ja toinen on aromipesä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Järjestyksessä:
Pastakone. Löysin kirpparilta 60€ maksavan laitteen vitosella. Se oli mulla vuoden kaapissa enkä käyttäny kertaakaan. Oli aika uudennäköinen, liekkö edellinen omistaja ollu samaa mieltä laitteen turhuudesta. Ne viipaloijat ja silppuajat on munkin mielestä ihan turhia kapistuksia. Sauvasekoitin.
|
||||
|
||||
|
munanheitin ei ole millään tavalla turha.
ne, ketkä kuvittelee ihan yhtä hyvin keittävänsä munia kattilassa, voivat hakeutua hoitoon. abe |
|
|
||||
|
||||
|
Aika raisua kommenttia Herr Übermeister. MINUN mielestä se on turha, ehkä muiden mielestä ei.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Sauvasekoitin oli tosi halpa ja hyvä ostos. Sillä tuli kätevästi muusattua soseikäisten lasten ruuat pakastimeen. Nyt meillä ei soosata enää mitään - on lojunut kaapissa siitä lähtien, kun lapset alkoi syömään kokkareita.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|||
|
|||
|
Minusta se munankovettaja on ihan kätevä, joskaan ei nyt hirveän välttämätön - ei munat halkea niin helpsti
Käytän sitä ehkä 1-2 kertaa viikossa...
|
||||
|
||||
|
Mikä IHME on "aromipesä"??
![]() |
|
|
|||
|